خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارگاه "آشنایی با حمایت‌ها و فرآیند ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان" به منظور آگاهی اهالی رسانه از قوانین و حمایت از شرکت‌ها در نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگاه آشنایی با حمایت ها و فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود.
مطالب این کارگاه آموزشی توسط سید محمد صاحبکار خراسانی رییس امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حاضران ارائه می شود تا اهالی رسانه و مطبوعات به عنوان بازوی توسعه و فرهنگسازی در این حوزه با این قوانین آشنا شوند. مباحثی همچون نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان، آیین نامه های اجرایی در این خصوص و دستورالعمل ها بخشی از موارد مطرح شده در این کارگاه است.
شرکت‌های دانش بنیان به عنوان بازوی کشور در فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی مطرح هستند که امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه و نقش بیشتر این شرکت ها در اقتصاد کشور مزایا و حمایت هایی را از آنها انجام می دهد که آشنایی بیشتر با این قوانین می تواند زمینه ساز توسعه فعالیت و تولید محصولات دانش بنیان باشد.
این کارگاه 8 آبان ماه سال جاری از ساعت 4 تا 5 در نمایشگاه مصلی غرفه ایران ساخت میزبان علاقمندان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید