خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به توسعه صندوق‌های فناوری برای حمایت از فناوری، گفت: فرهنگ‌سازی خوبی در دانشگاه‌های کشور انجام شده است که می‌توان از این شرکت‌ها در اشتغال‌زایی بهره برد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین وطن پور اظهار کرد: برای اعطای وام و تسهیلات به فناوران از طریق دانشگاه‌ها اقدام کرده و وام و تسهیلات را به طرح‌های فناوری تخصیص می‌دهیم.
مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تقویت صندوق‌های پژوهش و نوآوری در دستور کار است، افزود: در صندوق نوآوری و شکوفایی حوزه‌ای داریم که مخصوص حمایت از طرح‌های فناوری حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین در معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری نیز بودجه‌ای را برای حمایت از طرح‌های سلامت در سطح کلان داریم.
وطن‌پور با بیان اینکه دانش‌بنیان‌ها ارزش افزوده‌ بالایی دارند و کهنه نمی‌شوند، تاکید کرد: در این راستا فرهنگ‌سازی خوبی در دانشگاه‌های کشور انجام شده است که می‌توان از این شرکت‌ها در اشتغال‌زایی بهره برد.
وی با اشاره به بودجه مربوط به تحقیقات و فناوری در سازمان‌های دولتی گفت: سه درصد بودجه تخصیص یافته به سازمان‌های دولتی به حوزه فناوری و تحقیقات اختصاص می‌یابد.
مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تاسیس صندوق‌های فناوری، در برنامه ششم امسال در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که می‌توان این صندوق‌ها را برای حمایت از فناوری توسعه داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید