خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بابیان اینکه باید با برنامه ریزی درست جوانان را به خلاقیت و کارآفرینی ترغیب کرد، گفت: فرهنگ کارآفرینی باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد توصیفیان پیش از ظهر دوشنبه جلسه شورای معاونین اداره کار استان همدان افزود: باید بگونه ای برنامه ریزی و عمل کرد که تحقق اقتصاد مقاومتی سر لوحه امور قرار گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی درست جوانان را به خلاقیت و کارآفرینی ترغیب کرد، گفت: باید فرهنگ کارآفرینی تقویت شود و دانشجویان ضمن فراگیری علم و تحصیل، با فضای کسب و کار و ورود به بازار کار آشنا شوند.
توصیفیان  با بیان اینکه در گذشته نظام استاد و شاگردی در فضای کسب و کار حاکم بود، عنوان کرد: در سال های اخیر همه به دنبال تحصیل رفته اند و یا رشته های تحصیلی متناسب با نیاز جامعه نبوده و یا اگر بوده فارغ التحصیلان آماده ورود به کار نشدند.
وی با اشاره به اینکه جلسات شورای معاونین با هدف ارزیابی معاونت ها و همچنین بررسی نحوه عملکرد آنها و میزان تحقق تعهدات و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف هر حوزه صورت می پذیرد، گفت: باید با همت جمعی در افزایش خدمت رسانی به مردم استان همدان تلاش کرد و وظایف سازمانی خود را به نحو احسن انجام داد و این امر زمانی میسر می شود که تلاش همکاران موجب تسهیل فرآیندهای اداری و تسریع در انجام مطلوب امور اداری مراجعان در بخشهای مختلف شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان باتاکید بر نظارت عملکرد معاونت ها گفت: معاونین باید در پیگیری و نظارت بر انجام امور محوله در حوزه های خود به صورت جدی تلاش کنند و در تمام امور جاری حوزه کاری خود ورود کرده و اقدامات انجام شده را بصورت ماهانه بررسی و از نتایج اقدامات انجام شده اطمینان حاصل کنند.
توصیفیان با تاکید بر پذیرش انتقادهای سازنده گفت: باید یادگیرنده و انتقادپذیر باشیم و بدانیم که این امر می تواند در پیشرفت این اداره کل موثر و تاثیرگذار باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید