خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، یکی از برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را راه‌اندازی و حمایت از فعالیت شرکتهای دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد علوم و تحقیقات، دکتر بیژن رنجبر در حاشیه بازدید از کتابخانه و مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اظهار کرد: مرکز اسناد و کتابخانه واحد علوم و تحقیقات، خوشبختانه از نظر محتوای گردآوری شده و همچنین فضا و ساختار فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
وی افزود: در این مرکز فضای لازم برای راه‌اندازی 16 شرکت دانش‌بنیان وجود دارد، با توجه به ظرفیت این واحد دانشگاهی به‌زودی شاهد فعالیت بیش از پیش شرکتهای دانش‌بنیان خواهیم بود.
دکتر رنجبر افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته‌اند، باید علوم تولیدی در دانشگاه‌ها نافع، کاربردی و تجاری‌سازی شوند تا بتوان بر اقتدار و قدرت سیاسی و اقتصادی کشور بیش از پیش افزود. از آنجایی که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با حدود 400 واحد از توان تولید علمی بالایی برخوردار است، می‌تواند در عرصه توسعه و پیشرفت کشور تأثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین کاربردی و تجاری‌سازی علوم، اهم فعالیت‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد را تشکیل خواهد داد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد شرکتهای دانش‌بنیان تنها در واحدهای تهران صورت نخواهد گرفت، بلکه با توجه به ظرفیت موجود در مناطق مختلف دانشگاه آزاد، شرکتهای دانش‌بنیان ایجاد خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید