خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم خبر داد: در هفته پژوهش از طرح های تحقیقاتی و استارتاپ های برتر توسط وزیر علوم تقدیر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جلال بختیاری با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار داشت: هفته پژوهش امسال از ۴ آذرماه ۹۶ در استان ها با ریاست استاندار و به دبیری روسای دانشگاههای مادر استان ها آغاز شود.
وی افزود: امسال از نزدیک فعالیت ها در ستادهای استانی توسط وزارت علوم  مورد بازدید قرار می گیرد تا با برنامه ریزی منسجمی کار خود را در هفته پژوهش شروع کنند.
 مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه  از هر استان ۳ ایده برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش انتخاب می شود، عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ طرح و فناوری در نمایشگاه حضور داشتند ولی امسال پیش بینی می شود که بیش از ۵ هزار طرح را به نمایش بگذاریم.
وی در خصوص تفاوت نمایشگاه هفته پژوهش امسال با سال گذشته خاطر نشان کرد: زمانبندی این نمایشگاه تغییر اساسی کرده و از سوی دیگر بنا داریم میزان قراردادها را افزایش دهیم به طوری که هدف ما ۱۲۰ میلیارد تومان به بالاست.
بختیاری با بیان اینکه طبق روال هر ساله به طرح های برتر جایزه ای اعطا می شود، عنوان کرد: علاوه بر برترین های استانی، از ۱۰۰ استارتاپی که در نمایشگاه حضور می یابند ۱۰ استارتاپ برتر انتخاب می شود و از آنها در راستای اجرایی شدن طرحشان حمایت خواهند شد.
وی با اشاره به نحوه حمایت ها از این استارتاپ ها گفت: علاوه بر تقدیر از طرح ها و استارتاپ های برتر توسط وزیر، آنها را به پارک های علمی و فناوری و بخش های مختلف علمی و فناوری معرفی می کنیم تا بتوانند طرح های خود را در قالب یک شرکت دانش بنیان به نتیجه برسانند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید