خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حضور شرکت‌های فناور در رویدادهای مختلف داخلی و بین‌المللی به منظور ارائه و معرفی محصولاتشان گامی مهم در جذب سرمایه گذار خارجی و ورود به بازارهای دیگر کشورها است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش در حال برگزاری است.
حضور شرکت های دانش بنیان از حوزه های مختلف و ارائه دستاوردهایشان، یکی از ویژگی های این نمایشگاه است تا از این طریق با معرفی محصولات و یافتن سرمایه گذار ، توسعه مناسبی را در حوزه اقتصاد دانش بنیان کشور شاهد باشیم.
شرکت دانش بنیان پیشگامان پزشکی پردیس یکی از شرکت هایی است که با حمایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی در این رویداد حضور دارد و محصولاتی همچون ، کالای کنترل انفجار سوخت (صائن)، ایمپلنت ها و پروتزهای دندانی را در نمایشگاه عرضه می کند.
کالای صائن کاربردهای مختلفی همچون جلوگیری از انفجار در مخازن سوخت در پالایشگاه ها، استفاده در پمپ های بنزین و باک ماشین دارد. قرار است با حمایت های ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته ، این محصول جایگزین نمونه خارجی آن در بازار شود. در حال حاضر این مواد از خارج وارد کشور می شود و امید است که با تولید آن در کشور ، نیاز ما به خارج رفع شود و این محصول که از لحاظ کیفی با نمونه های خارجی رقابت می کند،با هزینه ای پایین تر به مصرف کنندگان عرضه شود. همچنین این شرکت با کشورهایی همچون عراق، افغانستان و ترکیه مذاکراتی را داشته تا علاوه بر بازار داخلی شاهد صادرات این محصول به این کشورها باشیم.
نگاهی به آمار حوادث انفجار و آتش سوزي مخازن سوخت و مايعات قابل اشتعال، ميزان تلفات و خسارات جاني، مالي و زيست محيطي و نيز پيامدهاي منطقه‌اي، ملي و بين‌المللي ناشي از اينگونه حوادث در ايران و جهان ضرورت استفاده از این محصول را مشخص می‌کند. سيستم كنترل انفجار سوخت (صائن)، روشي عملي براي جلوگيري از حريق مخازن حاوي سيالات فرار و گازها در اثر جرقه، خطاهاي نگهداري و تعمير ، بار الكتريكي ساكن، آتش‌سوزي هاي ناشي از ضربه خارجي، فعاليت هاي تروريستي، اصابت موشك و بمباران هوايي است. بر اساس دستورالعمل هاي مندرج در استاندارد NFPA با بكار گيري مواد پركننده از جنس آلياژ خاصي از آلومينيوم با دانسيته پايين (30 تا 50 كيلوگرم بر متر مكعب ) و سطح ويژه بالا در واحد حجم، پتانسيل خطر كاهش يافته و با ايجاد ايمني غير فعال از حوادث و سوانح جلوگيري می شود. كالاي كنترل انفجار سوخت به صورت مش های لانه زنبوری و به دو شکل گلوله ای و رول ساخته می شود.
نمایشگاه کیش اینوکس 2017 به عنوان فرصتی برای گسترش همکاری های داخلی و بین المللی از 8 تا 11 آبان ماه سال جاری در جزیره کیش در حال برگزاری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید