خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی بخش خصوصی در استان و همچنین معضل بزرگ بیکاری خطاب به مدیران استان خواستار کاهش سخت گیریهای نسبت به بخش خصوصی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کارگروه ستاد تسهیل استان کرمانشاه صبح امروز شنبه با موضوع رفع مشکلات چند واحد تولیدی در استان و به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.
هوشنگ بازوند در این نشست خطاب به مدیران استان تاکید کرد: با مدیران کاهل نمی‌توان مشکل بیکاری را در استان حل کرد بلکه ما مدیران باید زود از خواب بیدار شده و به امور بپردازیم.
وی بار دیگر به معضل بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: همه مدیران استان در مقابل بیکاران و تلاش برای ایجاد اشتغال برای آنان مسئول اند.

مدیران استان سخت‌گیری به بخش خصوصی را کنار بگذارند
این مسئول با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی بخش خصوصی در استان و همچنین معضل بزرگ بیکاری خطاب به مدیران استان خواستار کاهش سخت گیریهای نسبت به بخش خصوصی شد.
استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران استانی افزود: تا زمانی که نرخ بیکاری در استان ۲۲ درصد و بیشتر است سخت گیری نسبت به بخش خصوصی را کنار گذاشته و به آنها برای رونق تولید و اقتصاد استان کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که نرخ بیکاری در استان بالا است نمی توان به تولید کنندگان و کارآفرینان بخش خصوصی سخت گیر بود.

بروکراسی اداری از موانع تولید است
بازوند، بروکراسی اداری را از موانع تولید و ساختار اداری برشمرد و تاکید کرد: اختلاف نظر بین مدیران اجرایی نباید موجب  متضرر شدن بخش خصوصی شود.
این مسئول با بیان اینکه  امروز می بینیم که اختلاف واحدهای زیرمجموعه یک وزارتخانه بروز مشکلات بسیاری برای بخش خصوصی را در کرمانشاه باعث شده است، گفت: برخی از مشکلات تنها در کرمانشاه بروز می کند و گویا دستورالعمل ها و بخشنامه های جداگانه ای در این استان صادر می شود.

صدور نسخه خاص برای رفع بیکاری استان کرمانشاه
وی تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان استان باید از وزارتخانه های متبوع خود پیگیر اختلافات داخلی اشان شوند تا مردم و بخش خصوصی قربانی این اختلافات نشوند. همچنین وزارتخانه ها و دستگاه های استانی زیر مجموعه آنها باید شرایط خاص استان از نطر بیکاری را درک کرده و نسخه ای خاص برای این استان بپیچند.
استاندار کرمانشاه خواستار پیگیری مدیران استانی برای رفع مشکلات تولید و اشتغال استان از طریق وزارتخانه های متبوع شد.
وی از طرح اختلاف بین گمرک و مالیات با وزیر اقتصاد خبر داد و تصریح کرد: این وزارت خانه باید اختلاف دستگاه های زیر مجموعه را حل کند تا بخش خصوصی متضرر از این اختلاف نشوند.

فشار آوردن به بخش خصوصی تنها منجر به افزایش آمار بیکاری می‌شود
بازوند اشاره ای به بدهی های دولت به بخش خصوص داشت و گفت: امروز دولت بدهی های کلانی به بخش خصوصی دارد و علی رغم اینکه آنها را پرداخت نکرده است به بخش خصوصی برای دریافت بدهی های آنها فشار می آورد که این مسئله به تعطیلی واحدهای بخش خصوصی و بروز مشکلات فراوان برای آنها  منجر شده است.
وی با تاکید بر اینکه مدیران استان باید موارد فوق را مد نظر داشته باشند، خطاب به مدیران استانی خاطرنشان کرد: بگذارید استانهایی که نرخ بیکاری تک رقمی دارند این سخت گیری ها را اعمال کنند و تا زمانی که نرخ بیکاری در استان ۲۲ درصد است نباید به  بخش خصوصی سخت گرفت چرا که این سخت‌گیری ها تنها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش آمار بیکاری می‌شود.
لازم به ذکر است، در این جلسه، چندین مورد مشکل واحدهای تولیدی در استان مطرح و استاندار کرمانشاه نیز دستور رفع مشکلات مذکور که مربوط به دستگاه های اجرایی بود، صادر کرد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید