خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضوهیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی گناباد با بیان اینکه مهارت های کارآفرینی باید در دانشگاه ها تقویت شود، گفت: امروزه دانشگاه ها وظیفه دارند به آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار، کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالقاسم شفیعی، عضوهیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی گناباد اظهار می کند: اشتغال فارغ التحصیلان بیش از هر زمان دیگر در شرایط کنونی اهمیت داشته ودرصدر دغدغه های مسئولین،مردم وخانواده ها قرار دارد.
وی می افزاید : این مهم مستلزم تقویت مهارت های کار آفرینی و متناسب با نیاز های بازار کار طی دوران تحصیل در دانشگاه می باشد. امروزه دانشگاه ها وظیفه دارند به آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار، کمک کنند.
استاد دانشگاه آزاد گناباد تصریح می کند: انتظار می رود روسای دانشگاه های در یک هم اندیشی و استفاده از امکانات یکدیگر،جهت ایجاد دانشگاه کارآفرین تلاش کرده و در پاسخ به خواست عمومی,توانمندسازی شغلی دانشجویان را هدف قراردهند.
شفیعی بیان می کند:  توانمندسازی شغلی دانشجو باید به یکی از اولویت اصلی دانشگاه های کشور تبدیل شود. توانمندسازی یعنی افزایش توانایی‌های دانشجویان به گونه‌ای که آنها به بهترین نحو بتوانند به شغل مورد نظر خویش برسند.
وی بیان می کند: کسب تحصیلات دانشگاهی، همراه مهارت افزایی، باعث افزایش اعتماد به نفس در دانشجو می شود و آشنایی با بازارکار، تقویت خلاقیت و نوآوری ، مهارت های ارتباطی،مدیریتی ,کارگروهی,تفکر انتقادی، توانایی حل مساله و توانایی رهبری, و درنهایت توانایی راه اندازی کسب وکار نتیجه دوره های توانمند سازی  خواهد بود.
این استاد دانشگاه خاطرنشان می کند: دانشگاه با تکنیک توانمندسازی بستر مناسبی برای مهارت آموزی و آمادگی شغلی دانشجویان در حال تحصیل ایجاد می کند و در نتیجه، دانشجو پس از فارغ‌التحصیلی ضمن آشنایی با فضای کسب وکار ,راحت تر جذب بازار کار مرتبط با رشته تخصصی خود خواهند شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید