خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در همایش ملی دانشگاه کار آفرین و تعامل با صنعت و جامعه، هدف از برگزاری این رویداد علمی را دستیابی به دانشگاه کار آفرین و تعامل دانشگاه با صنعت و جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر بندانی افزود: دانشگاه‌ها از آغاز تاکنون ادوار و مسئولیت‌های مختلفی داشتند که در آغاز این نهادها و موسسات بیشتر آموزش تئوری را دارا بودند و به تدریج فعالیت‌های پژوهشی جدا از آموزش، کارهای پژوهشی و تحقیقی که برای کاربردی کردن علوم موثر بود را انجام دادند.
وی افزود: با گذشت زمان بحث دانشگاه نسل سوم مطرح شد و این دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های کارآفرین معروف شدند که باید در توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه خود نقش آفرینی می‌کردند.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حالی که شرایط ملی و بین‌المللی در حال تغییر بود در فعالیت‌های دانشگاه یک بازاندیشی انجام شد که دانشگاه‌ها آگاه شدند که با توجه به سیاست‌های قبلی نیاز به پوست اندازی و نگرش جدیدی است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان متناسب با همین نیاز در صدد است که ماموریت‌ها و فعالیت‌های خود را تغییر دهد تا به عنوان دانشگاه کارآفرین و با مسئولیت جدید کار آفرینی کند و بتواند ارتباط نزدیکی با جامعه و صنعت برقرار و با عبور از مدل‌های قدیمی، مدل جدیدی برای فعالیت خود ترسیم و توجه جدی به نیازهای اجتماعی و اقتصادی جامعه کند.
بندانی خاطرنشان کرد: تبدیل دانش به محصول و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه از اولویت‌های دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین بشمار می‌رود که دانشگاه‌های برتر نیز طی چندسال گذشته فعالیت‌های خود را در این مسیر قرار داده‌اند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید