خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان خبر داد: در طول ۵ سال گذشته ۱۵ هزار مددجوی امداد استان در زمینه معیشتی و ایجاد شغل به خودکفایی و توانمندسازی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشید جهان بین اظهار داشت: بر اساس راستی‌آزمایی که در بین دستگاه‌های نظارتی انجام شده اشتغال‌های ایجادی کمیته امداد کردستان از پایداری خاصی برخوردار است.
وی گفت: 90 درصد اشتغال ایجادی کمیته امداد پایدار است و تسهیلاتی که پرداخت می‌شود در محل خود هزینه شده و به اذعان دستگاه‌های نظارتی برای این مورد تاییدیه صادر شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان تصریح کرد: از بانک‌های عامل درخواست داریم که در پرداخت تسهیلات مددجویان امداد تسریع و در زمینه ضمانت‌های بانکی تا جایی که ضوابط اجازه می‌دهد تسهیل‌گری کنند تا مددجویان این نهاد حمایتی در کم‌ترین زمان ممکن تسهیلات بانکی خود را دریافت کرده و درآمدی برای آنها فراهم شود.
وی ادامه داد: کمیته امداد استان کردستان در طول 5 سال گذشته 15 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش را در زمینه معیشتی و ایجاد اشتغال خودکفا و توانمندسازی کرده است.

هزینه‌های آموزشی برای مددجویان کمیته امداد کردستان رایگان است
جهان‌بین افزود: برای مددجویان خودکفا شده کمیته امداد استان درآمد پایدار هم ایجاد شده و شاید این سئوال برای برخی ایجاد شود که چرا آمار مددجویان کمیته امداد کم نمی‌شود؟ اما امداد نه تنها متولی فقر در جامعه نیست متولی اشتغال هم نیست.
وی اظهار کرد: مواردی از جمله حوادث، اتفاقات، طلاق، اعتیاد و سایر موارد فقر در جامعه را تولید می‌کند و اگر تعداد مددجویان ما یکسری خروجی و ورودی دارد به خاطر همین موارد است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان خاطر نشان کرد: هزینه‌های آموزشی برای مددجویان کمیته امداد رایگان است و هیچ وجهی از مددجویان گرفته نمی‌شود و برای حمایت از تولیدات آنان محصولات پشتیبانی فنی و اعتباری در اختیار آنها قرار می‌گیرد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید