خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین گردهمایی برای توسعه استارتاپ‌ها در سراسر کشور توسط مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب‌وکارهای نوپا به منظور انجام خدمات در زمینه فناوری اطلاعات و رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین گردهمایی کارشناسان مراکز استانی مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا شامل کارشناسان پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و اداره‌های کل فناوری اطلاعات استان‌ها، ۱۶ آبان‌ماه در مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا (وابسته به سازمان فناوری اطلاعات ایران) برگزار می‌شود.
در این برنامه، مدیر و کارشناسان این مرکز به ارائه مطالبی درباره چگونگی فعالیت هر یک از بخش‌های مرکز خواهند پرداخت و برنامه‌های فاز بعدی مرکز را در سراسر کشور مرور می‌کنند.
مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا این فعالیت‌ها را با هدف انجام خدمات در زمینه فناوری اطلاعات و رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها در سراسر کشور انجام می‌دهد.
 بر این اساس، شناسایی اعضای زیست‌بوم کسب‌وکارهای نوپای فاوا در استان‌ها، ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین اعضای زیست‌بوم، تسهیل ایجاد و رشد کسب‌وکارهای نوپای محلی برای حفظ سرمایه‌های انسانی در استان، عرضه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به اعضا و پایش زیست‌بوم کسب‌وکارهای نوپای فاوای استان‌ها از برنامه‌های این دوره از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا است که به‌واسطه آموزش‌هایی که در این گردهمایی داده می‌شود، به انجام خواهد رسید.
به‌کارگیری مشاوران توانمند، ارائه مشاوره‌های تخصصی به اعضای زیست‌بوم کسب‌وکارهای نوپای فاوای محلی اعم از فنی، کسب‌وکاری و حقوقی، کمک به برگزاری رویدادهای موضوع‌محور با اولویت‌های استانی برای حل مسایل صنایع استانی از طریق به‌کارگیری فاوا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با کسب‌وکارهای نوپای فاوا در استان و برگزاری جلسات کمیته راهبری واحد استانی بخشی از خدمات این مراکز استانی به‌منظور گسترش و بهبود وضعیت کسب‌وکارهای نوپا در استان‌هاست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید