خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ثبت نام در مسابقات فینوکمپ با هدف گردهم آوری ایده پردازان و توسعه دهندگان کسب و کار و علاقمند به حوزه فناوری مالی/Fintech آغاز شد.

به گزارش ایسنا فینووا (Finnova) که مخفف Fintech Innovation Nova است، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های یکی از شرکت‌های فناور است که رویداد فینوکمپ را با در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کند.
فینوکمپ رویدادی است که ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، توسعه دهندگان کسب و کار و علاقه‌مندان به حوزه فینتک را گردهم می‌آورد تا ایده‌های خود را در زمینه مدیریت مالی شخصی ارایه دهند.
رویداد فینوکمپ با شعار "رقابت در نوآوری" با تمرکز بر کسب و کارهای فینتکی به مدت ۱۴ روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از 14 آبان تا 25 آبان فرصت دارند در این رویداد ثبت نام کنند.
شرکت‌کنندگان پس از پذیرش ایده‌های برتر توسط داوران در مرحله نخست، برای ساخت محصول به تیم‌سازی می‌پردازند. تیم‌های شرکت کننده در رویداد فینوکمپ می‌توانند در دوره‌های آموزشی و مربیگری که از 29 آبان تا 2 آذر برگزار می‌شوند، شرکت کنند.
داوران پس از این دوره چهار روزه، تیم‌های برتر برای ادامه فعالیت در کمپ انتخاب خواهند شد.
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تیم‌ها از 7 تا 13 آذر اقدام به ساخت محصول در خارج از کمپ خواهند کرد. فینوکمپ در روز 14 آذر با داوری محصولات و معرفی تیم‌های منتخب و اهدای جوایز به کار خود پایان خواهد داد.
جوایز فینوکمپ به ترتیب برای تیم اول 20 میلیون تومان، تیم دوم 10 میلیون تومان و تیم سوم 5 میلیون تومان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید