خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد از ثبت  ۱۱۷ اختراع توسط شرکت دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه شهرکرد در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران عربی در جلسه دبیران دومین جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برگزاری این جشنواره ها به منظور ارتقای خودکفایی و اقتصاد دانش‌بنیان تاثیر بسزایی دارد و همچنین می توان به علم به عنوان یک ثروت نگاه کرد و تبدیل ایده‌ها به عمل سبب پیشرفت جامعه می‌شود پس باید زمینه را برای برگزاری این جشنواره ها در جهت ارائه ایده های مختلف ایده ایجاد کرد.
وی عنوان کرد: مرکز رشد باید از مرحله ارائه ایده تا استفاده و عملی کردن آن به خوبی اقدامات و همکاری های لازم را انجام و تمامی مراحل را تا مرحله عملیاتی به خوبی به پایان برسانند.

فعالیت ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه شهرکرد
معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: از ابتدای تأسیس مرکز رشد دانشگاه حدود ۱۰۰واحد فناور تشکیل و از این مجموع بیش از ۱۰ واحد به مرحله تجاری‌سازی و ۱۱۷ اختراع توسط این واحدهای فناور به ثبت رسیده است.
عربی گفت: از اهداف و محورهای این جشنواره می توان به شناسایی فن‌آفرینان، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایده‌پردازی، ایجاد تعامل میان فن‌آفرینان و ایجاد نشاط در افراد اشاره کرد.
وی بیان کرد: باید از ظرفیت های استان نهایت استفاده را کرد چراکه به زودی شاهد توسعه واحدهای فناور و شرکت‌هایی با ایده های خلاقانه و فناورانه در سطح استان باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید