خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از اختصاص 352 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برنامه اشتغال فراگیر در سال جاری برای اجرای طرح تکاپو به استان خبر داد و گفت: این تسهیلات زمینه اشتغال 11 هزار و 439 نفر را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، هادی ابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی شناسایی پروژه های اولویت دار استان براساس طرح تکاپو افزود: این تسهیلات بر اساس رسته فعالیت، بین دستگاه های اجرایی سهیمه بندی شده است.
وی ادامه داد: طرح های سرمایه در گردش برای اجرای قرار داد فروش پیمانکاری و تامین خدمات فنی و مهندسی، طرح های توسعه ای بنگاه های موجود (سرمایه گذاری توسعه ای بنگاه های موجود) مشمول دریافت تسهیلات می شوند.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه هیچ محدودیتی اعتباری برای دستگاه ها وجود ندارد، اضافه کرد: دستگاه هایی که طرح های اشتغالزا بر اساس طرح تکاپو دارند می توانند طرح های خود را به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان معرفی و از تسهیلات بهره مند شوند.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه بیان داشت: کلیه طرح های بخش خصوصی و تعاونی که از طریق فرایند برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396 و بعد از آن در رسته فعالیت های منتخب، تسهیلات دریافت کرده و به بهره برداری رسیده باشند شامل پرداخت یارانه تسهیلات طرح های سرمایه گذاری اشتغالزایی می شوند.
با توجه به اینکه بیکاری یکی از اولویت‌های مهم دولت در سال 96 است، برنامه اشتغال فراگیر که شامل چهار طرح کاج (کارانه اشتغال جوانان): طرح کارورزی (فارغ التحصیلان دانشگاهی) و مهارت آموری در محیط واقعی کار، طرح تکاپو ( پرداخت تسهیلات به رسته های منتخب استان)، طرح اشتغال حمایتی (تسهیلات از طریق نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی) و اشتغال خانگی در قالب آیین نامه ساماندهی مشاغل خانگی بمنظور افزایش اشتغال در سطح ملی و استانی حال اجرا ست.
کارگاه آموزشی شناسایی پروزه های اولویت دار استان بر اساس شیوه نامه اعطای تسهیلات اشتغالزا به طرح های مربوط به رسته فعالیت های اقتصادی منتخب مصوب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان برگزار شد.
در این کارگاه در خصوص نحوه شناسایی و احصاء پروژه های محرک اشتغال استان که مبتنی بر رسته فعالیت های اقتصادی منتخب در مناطق مختلف استان است، بحث و تبادل نظر شد.
همچنین بر مدل زنجیره ارزش و معرفی طرح های مورد نیاز در بخش های مختلف اقتصادی بر ضرورت توجه به تکمیل زنجیره ارزش در کسب و کارهای دارای اولویت استان تاکید شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید