خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف:

۷۰۰ هزار قالیباف در صف انتظار بیمه هستند

 مدیر عامل اتحادیه سراسری شرکتهای تعاونی تولید کنندگان فرش دستباف ایران با بیان اینکه ۷۰۰ هزار نفر در انتظار برای بیمه هستند گفت: ۴۷۰ میلیارد تومانی که اختصاص یافته برای بدهی های قبلی است.عبدالله بهرامی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه از سال 88 قرار بر این شد که تمام قالیبافان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند گفت: طی 5سال گذشته 460 هزار قالیباف بیمه شده اند. اما هنوز تعداد زیادی در صف انتظار به سر می‌برند. وی ادامه داد:حداقل یک میلیون و 200 هزار نفر بافنده در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد یک سوم آنها عضو تعاونی ها هستند و 30 درصد نیز بیمه شده اند و حداقل 700 هزار هستند که در صف انتظار این بیمه قرار دارند. مدیر عامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی فرش دستباف با بیان اینکه بیمه قالیبافان از دی ماه 93 قطع شده است افزود: تأمین اجتماعی علت قطع این بیمه را عدم تخصیص بودجه لازم از سوی دولت اعلام می‌کند. در سال 94 با بودجه ای که برای بیمه قالیبافان تعیین شده است، فقط می توان روند بیمه‌های افراد تحت پوشش را ادامه داد.

بهرامی تاکید کرد: بیمه برای قالیبافان از نظر جایگاه اجتماعی شغل آنها بسیار اهمیت دارد و این جایگاه را تثبیت می کند.یکی از مشکلات عمده قالیبافان این است که سن و سال آنها به حدی نزدیک است که دیگر نمی توانند وارد لیست بیمه شوند. دولت باید این موضوع را مد نظر داشته باشد که بسیاری از قالیبافان سن و سالشان بالاست.
به گزارش تسنیم، چند روز گذشته سیروس نصیری،مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در تشریح جزئیات بیمه مشاغل مختلف تأکید کرد: در سال جاری حدود 470 میلیارد تومان برای بیمه قالیبافان در نظر گرفته شده که از این اعتبار برای بیمه 530 هزار قالیباف که تحت پوشش هستند، استفاده می شود که البته هنوز ابلاغ نشده است. این در حالیست که بهرامی معتقد است طی 5سال گذشته تنها 460هزار نفر بیمه و 700 هزار نفر در صف انتظار هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید