خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر جشنواره ربع رشیدی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰۰ طرح به این نمایشگاه ارائه شده است، گفت: ۷۰ درصد طرح‌های ارسالی دانشگاهی است.

به گزارش ایسنا، علی جهانگیری، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی امروز در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: ربع رشیدی به عنوان یکی از ۵ منطقه ویژه علم و فناوری کشور است که با مصوبه شورای عالی عتف تاسیس شد.
وی با بیان اینکه از سال ۹۲ هر ساله نمایشگاه و جشنواره برگزار می‌شود، ا ظهار کرد: این نمایشگاه با هدف گذر از اقتصاد تک‌محصولی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان متکی بر علم و فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.
جهانگیری با اشاره به برگزاری ۵ دوره این نمایشگاه، خاطرنشان کرد؛ این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در ۳ بخش ایده‌های فناوری، توسعه و تجاری‌سازی فناوری و فروش محصولات و خدمات برگزار شده است.
به گفته جهانگیری در این دوره ۱۷۵۰ طرح در ۲۱ حوزه تخصصی پذیرش شده است.
دبیر جشنواره ربع رشیدی با اشاره به دستاوردهای این جشنواره یادآور شد: ۱۲ درصد طرح‌های ارائه شده در دوره چهارم این جشنواره یا فروش دانش فنی شدند و یا به کسب و کار تبدیل شدند.
جهانگیری با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد طرح‌ها از سوی دانشگاه‌ها ارسال شده است، ادامه داد: در تبریز فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی وجود دارد و نیاز به حمایت و توجه دارد.
وی جشنواره انتخاب بهترین طرح با قابلیت اعتماد با مشارکت وزارت دفاع، جشنواره انتخاب بهترین طرح مرزبانی هوشمند، استارتاپویکند اینترنت اشیا، استارتاپ ویکند الکترونیک خودرو را از جمله برنامه های جانبی این رویداد نام برد.
وی اضافه کرد: طرح‌های پذیرش‌شده در حوزه‌های زیست فناوری، آب و خاک و نفت و گاز و مهندسی پزشکی و صنایع غذایی بوده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید