خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده (شتاب ملی) با هدف ترویج فرهنگ نوآوری به همت بنیاد نخبگان استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان گیلان در نظر دارد هم‌زمان با هفتۀ پژوهش‌وفناوری، «جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده (شتاب ملی)» را در سطح استان برگزار کند.
ترویج فرهنگ نوآوری و تقویت خودباوری در توسعه فناوری، به‌ویژه فناوری‌های نوین، شناسایی، تشویق و معرفی شایستگی‌ها و توانمندی‌های ایده‌پردازان و حفظ مالکیت معنوی آنان از مهمترین اهداف این جشنواره است.  
جشنوارۀ شتاب ملی در 12 محور: علوم انسانی (فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی)، فنی و مهندسی (برق، الکترونیک، مکانیک، عمران، نانو فناوری، صنایع شیمیایی و انرژی‌های نو)، صنایع پزشکی و پیراپزشکی، علوم پایه (ریاضی، فیزیک، شیمی و ...)، علوم‌کشاورزی و منابع‌طبیعی، زیست‌فناوری، محیط‌زیست، بهداشت محیط‌ شهری و مدیریت پسماند، گردشگری و هنرهای بومی، محلی و مردمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، ترافیک، حمل‌و‌نقل و شهری و بین‌شهری، خدمات شهری، معماری، فضای سبز، زیباسازی، همچنین دریا؛ مسیر پیشرفت و همچنین موضوع آزاد، برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، متقاضیان تا سی‌ام دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را برای داوری اولیه به سامانۀ بنیاد نخبگان استان گیلان به نشانی guilan.bmn.ir ارسال کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید