خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم شبستر در مجلس، طرح بیمه‌ سرمایه‌گذاری در شرکت های دانش بنیان را زمینه‌ساز آشتی بخش سنتی و بخش فناوری صنعت دانست و گفت: متأسفانه صنعتگران ما ریسک پذیری پایینی دارد و با اجرایی کردن این طرح، صنعتگران به سمت صنعت دانش بنیان روی می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی rinotex2017، معصومه آقاپور در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان این‌که خلاقیت و نوآوری را باید از هم جدا کنیم اظهار داشت: نوآوری بدین معناست که مسائل مطرح در قرن 21 را جور دیگری نگاه کنیم و منظور از خلاقیت نیز ابداع کردن است که خوشبختانه ایرانی‌ها در بخش خلاقیت دارای قدرت تخیل بالا بوده و در دنیا زبان‌زد هستند.
وی ادامه داد: متأسفانه ما در برخی از مسائل کپی کاری کرده و یا به دنبال کوتاهترین راه‌ هستیم که این روش‌ها باعث کاهش عمر تولیدات می‌شود و بهتر است در بخش نوآوری نیز اقداماتی انجام دهیم.
وی با بیان این‌که تولیدات‌مان نباید به تحریم‌ها وابسته شود، گفت: امروزه اکثر نرم افزارهای تولیدی به شرکت مایکروسافت ختم می‌شود.
آقاپور با بیان این‌که تشویق‌های بی‌مورد و اغراق آمیز در بخش فناوری باعث درجا زدن‌ می‌شود، تأکید کرد: چنین تشویق‌های بی‌مورد منجر به روزمرگی می‌شود.
وی با بیان این‌که بنده نائب رئیس کمیته‌ی طراحی قوانین شرکت‌های دانش بنیان در کمیسیون اقتصادی هستم، گفت: در 12 ماده‌ موارد و موانع بخش دانش بنیان را نوشته‌ایم و بررسی ریسک‌های سرمایه‌گذاری مهمترین بحثی بود که دوست داشتم در این نمایشگاه مطرح شود.
 آقاپور با بیان این‌که بدون جذب سرمایه‌گذار، نمایشگاه در حد یک مد باقی می‌ماند، گفت: ما تولید کننده خوبی هستیم، ولی فروشنده خوبی نیستیم.
گفتنی است، "پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی" از 20 لغایت 24 آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است و در جریان برگزاری این نمایشگاه 28 رویداد فناورانه برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید