خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هشتمین نمایشگاه الکامپ «کامپیوتر،اینترنت،موبایل،دولت و تجارت الکترونیک» در قزوین با حضور ۳۰ استارت اپ بومی و دستگاه های اجرایی پیشرو در دولت الکترونیک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین دوشنبه شب در حاشیه افتتاح این مراسم اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه الکامپ در فضایی به مساحت سه هزار و۶۰۰ متر مربع با حضور بیش از ۴۰ مشارکت کننده برگزار شده است.
وی خاطر نشان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به آشنایی عموم مردم با تکنولوژیهای روز این صنایع، افزایش آگاهی های اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک ونقش موثر آن در نیازهای  روزمره  مردم و ... اشاره کرد.
حامد فتوحی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین نیز گفت: این نمایشگاه تا پنجشنه ۲۵ آبانماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان قزوین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ دایر خواهد بود.
وی افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه سخت افزار، نرم افزار و حوزه فناوری اطلاعات عرضه می شود.
فتوحی بیان کرد: حضور ۳۰ استارت اپ بومی  در این نمایشگاه یکی از خصوصیات مهم این دوره از نمایشگاه است.
وی یادآور شد: اختصاص فضای جداگانه برای دولت الکترونیک و استارت اپهای بومی  بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات استان در این نمایشگاه پر رنگ است.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه تعدادی از خدمات دستگاه های اجرایی مانند صدور کارت هوشمند ملی به بازدید کنندگان ارایه می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید