خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هم‌نت گردشگری تبریز به‌منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با مباحث کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار به‌صورت عملی و نیز گردهم آمدن فعالان و متخصصان حوزه گردشگری شهر، در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرای برنامه مصوب برگزاری رویدادهای کارآفرینی بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی، رویداد «هم‌نت گردشگری تبریز» با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با مباحث کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار به‌صورت عملی، گردهم‌آمدن فعالان و متخصصان حوزه گردشگری شهر تبریز، شبکه‌سازی آنها باهم، تشکیل تیم‌های استارتاپی و تبدیل ایده‌های مناسب به کسب‌وکار در حوزه گردشگری، حضور سرمایه‌گذاران این حوزه و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ های جدید و رو به رشد برنامه‌ریزی شد.
در این راستا رویداد هم‌نت گردشگری تبریز 10 و 11 آبان ماه 96 توسط ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، مرکز نوآوری دانشگاه تبریز، مرکز شتابدهی بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی، کانون ایران‌شناسی و گردشگری، انجمن علمی مدیریت و انجمن علمی مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز برگزار شد.
محورهای برگزاری این رویداد شامل برگزاری تورهای گردشگری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی؛ رزرو اماکن اقامتی و رفاهی و خرید بلیط وسایل حمل‌ونقل؛ فروش سوغات و صنایع‌دستی و معرفی جاذبه‌های گردشگری؛ گردشگری سلامت و سایر حوزه‌های مرتبط با گردشگری بود.
ایده‌های برگزیده در این رویداد به ترتیب بنگاه بازاریابی اجتماعی (تبریز شو)، گردشگری روستایی و کشاورزی، The 10 best Tabriz 2018، ایران دسرلند، خلق داستان مصور، دکتر رِست، کمپ گردشگری برند پارک بودند.
سه ایده نخست برگزیده در این رویداد می‌توانند در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز مستقر شوند و دیگر ایده‌ها نیز با تکمیل ایده‌های خود می‌توانند مجدداً برای بررسی به مرکز نوآوری دانشگاه تبریز و مرکز شتاب‌دهی بنیاد نخبگان این استان مراجعه کنند.
هم‌نت گردشگری تبریز به‌منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با مباحث کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار به‌صورت عملی و نیز گردهم آمدن فعالان و متخصصان حوزه گردشگری شهر تبریز و شبکه‌سازی آنها با هم با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی 10 و 11 آبان ماه 96  در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز برگزار شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید