خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: انجام کار خوب که مغایر با هیچ قانونی نیست، نیاز به قانونگذاری ندارد و در دین به عنوان یک نمونه از امر به معروف محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، اسدالله امیدجیوان امروز در همایش بانوان کار آفرین، توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما برای خروج از بحران بیکاری به دو موضوع اساسی رشد و توسعه تفکر و ایده کارآفرینی نیاز دارد که این موارد از خانواده، آموزش و پرورش، مدرسه و دانشگاه‌ها باید آغاز شود.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: از زمان آغاز آموزش‌های رسمی و غیررسمی کودک، باید به این موارد توجه کنیم تا در مدرسه، دانشگاه و سپس در محیط کار بتوانیم عملکرد خوبی را شاهد باشیم.
امیدجیوان با بیان اینکه زمانی که تفکر به ایده تبدیل شود و این ایده نیز به درستی هدایت شود، خود به کارآفرینی منجر خواهد شد، عنوان کرد: ضرورت دوم، حمایت از کارآفرینان موجود و حفظ وضعیت فعلی و توسعه کمی و کیفی است که این موارد بر عهده نهادهای مرتبط با موضوع کارآفرینی است.
وی با اشاره به اینکه پیشران و پیشخوان این موضوع نیز دستگاه‌های دولتی هستند، تصریح کرد: زیرا زمانی که تفکر به ایده تبدیل شود، آن‌جاست که باید به دنبال مکان و صدور مجوزی برای ارایه این ایده و فعالیت باشیم. زمانی که این مراحل طی شود، آن ایده تبدیل به یک بنگاه اقتصادی خواهد شد.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در کشور ما در این حوزه مشکلات بسیاری است. در بسیاری از کسب و کارها بین یک تا 16 مورد استعلام برای اجازه دادن به یک بنگاه اقتصادی برای فعالیت‌های مربوط به کسب و کار نیاز است که این امری سخت به شمار می‌آید.
امیدجیوان با اشاره به اینکه بروکراسی‌ها و پیچیدگی‌های سازمانی را نیز باید به این موارد اضافه کنیم، بیان کرد: بنابراین همه دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مرتبط با این موضوع وظیفه دارند تا جایی که امکان دارد قوانین و مقررات را شناسایی کرده و به نهادهای مسئول که وظیفه اصلاح آن‌ را برعهده دارند، منتقل کنند.
وی تاکید کرد: البته لازم است که بگویم در سال‌های 95 و 96 در قالب مصوبات اقتصادی و آیین‌نامه‌های دولتی اقدامات خوبی انجام شده و این فرآیندها در حال تصحیح شدن است. همه این‌ها اقدامات لازم اما ناکافی است.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از موضوعات حائز اهمیت این است که انجام کار خوب نیاز به قانون ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید