خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی از رتبه 80 ایران در میان کشورهای کارآفرین جهان خبر داد و گفت: با تلاش‌های دولت، بهره‌های بانکی در این خصوص به 18 درصد رسیده است و همچنان در حال کاهش است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن نوری در نشست خبری که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد، گفت: ایران در سال گذشته در بین 130 کشور جهان از رتبه 80 موفقیت در کارآفرینی بوده است و کشورهای همسایه نیز دارای جایگاه‌های 14 یا 15 بودند.
وی اضافه کرد: استان خراسان شمالی به‌ عنوان استان برتر در زمینه کارآفرینی معرفی‌ شده است و تعداد دانشجویان بیکار در استان خراسان شمالی به نسبت استان‌های دیگر زیاد نیست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی، نرخ بیکاری در استان خراسان شمالی را پایین‌تر از میانگین کشوری عنوان کرد و افزود: طبق آمار اداره‌کل تأمین اجتماعی، تعداد بیمه‌شدگان 10 درصد افزایش پیدا کرده است و دارای کد کارگاهی معتبر هستند.
نوری تبیین کرد: بهره‌های بانکی در حال کاهش بوده و با تلاش‌های دولت و حمایت بی‌نظیر خود در روزهای آغازین به 18 درصد رسیده است و همچنان کمتر خواهد شد.
وی افزود: تسهیلات صندوق ملی درسال 96 اعلام شد که سهم خراسان شمالی از 12 هزار میلیارد تومان، 3.13 درصد است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در پایان گفت: تنها نگرانی ما این است که اعتبارات به دست کسانی برسد که نتوانند ایجاد شغل کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید