خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور جوانان در وزارت صنعت، معدن و تجارت از شناسایی ۹۸۸ کارآفرین جوان در شهرک‌های صنعتی کشور در حال حاضر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید الله‌بداشتی صبح امروز در گردهمایی سراسرس دستیاران جوان کارآفرین صنایع کوچک با اشاره به توجه دولت به جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه در گذشته به جوانان کمتر توجه شده بود رئیس جمهور قول دادند که در دولت دوازدهم بیشتر از ظرفیت جوانان استفاده شود.
وی با اشاره به تفیکی سازمان جوانان از وزارت ورزش افزود: مجلس باید متقاعد شود که احیای سازمان جوانان در حوزه جوانان می‌تواند موثرتر عمل کند و امیدواریم این طرح را مجلس تصویب کند.
مشاور جوانان در وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: همچنین دکتر نوبخت علام کردند که اشتغال نخبگان در قالب دستیاران جوان انجام خواهد شد که این کار از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، همانگونه که در اجرای برنامه‌ها سرامد بودیم باید دریگیری مأموریت‌هایمان نیز سرآمد باشیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.
الله‌بداشتی با بیان اینکه مسئولان بحث جوانان در حوزه صنعت و بازرگانی را باید با جدیت پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و با رویکرد جهادی بتوانیم اوضاع صنعت را تغییر دهیم و جوانان را از کارهای دولتی ناامید و به سمت کسب و کارهای خصوصی تشویق کنیم بنابراین باید فرهنگ رفتاری جوانان را تغییر دهیم.
وی از برگزاری نمایشگاه کارآفرینی خبر داد و گفت: در 45 روز آینده نمایشگاه سراسری کارآفرینی با حضور کارآفرینان جوان در شهرکر صنعتی و نخبگان در محل نمایشگاه‌ تهران برگزار می‌کنیم و در این نمایشگاه برترین‌ها شناسایی و معرفی می‌شوند، هیئت اجرایی این نمایشگاه تشکیل شده است.
مشاور جوانان در وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در حال حاضر 988 کارآفرین جوان در شهرک‌های صنعتی کشور شناسایی شده است که باید مدیران استانی به صورت ماهانه با این کارآفرینان بازدید و گزارش آن را ارسال کنند.
الله‌بداشتی ادامه داد: یکی از بحران‌های مدیریتی این است که مدیران ما در اتاق خود می‌نشینند و انتظار دارند کار پیش‌ برود اما باید مدیران بازدید و سرکشی کنند و به کارافرینان جوان روحیه دهند.
وی با بیان اینکه حوزه جوانان را باید جدی بگیریم، افزود: دستور گرفیتم مدیران استانی که نمی‌توانند در بحث جوانان پیگیر مطالبات باشند آن‌ها را تغییر دهیم و مدیری اگر نمی‌تواند این حوزه را اداره کند خود انصراف دهد.
مشاور جوانان در وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: امیدواریم در حوزه سیاست خارجی و داخلی نقش نسل سوم و چهارم انقلاب در حرکت توسعه و تحقق سند چشم انداز پررنگ‌تر و جوانان ما الگو شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید