خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خبر داد: تسهیلات مشاغل خانگی در استان اصفهان هشت برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان میزان اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی استان را بیش از 540میلیارد ریال دانست و گفت: این میزان اعتبار در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از هشت برابر افزایش داشته است.
کمال الدین میرهادی سقف این تسهیلات را برای افراد پشتیبان (دارای سابقه کار در مشاغل خانگی) یک میلیارد ریال و برای افراد مستقل 100میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات با سود چهار درصد در اختیار متتقاضیان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون120نفر در استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شده اند،گفت: از این تعداد 20نفر افراد پشتیبان و 100نفر افراد مستقل هستند.
میرهادی با بیان اینکه با دریافت این تسهیلات برای بیش از 300نفر در استان اشتغال زایی می شود افزود: صنایع دستی ،فرش و پوشاک بیشترین طرح های ارائه شده به بانک برای در یافت تسهیلات هستند .
وی گفت: از سال 90تاکنون 110هزار مجوز فعالیت مشاغل خانگی در استان صادر شده  است.
مشاغل پشتیبان اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسوولیت حمایت تعدادی از شاغلان خانگی را در فرآیند تولید و ارایه خدمات، شامل آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار ، مشاوره، طراحی، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش به عهده می گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید