خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام از راه اندازی بانک اطلاعات زنان فرهیخته و کارآفرین در استان خبر داد و گفت: اطلاعات زنان استان که دارای توانمندی و شاخصه های ویژه ای هستند در این بانک ثبت می شود.

به گزارش ایرنا، کلثوم خلیلوند با اعلام این خبر اظهار کرد: زنان کارآفرین در حوزه گردشگری و صنایع دستی، زنان ورزشکار، زنان فرهیخته، هنرمندان و تمامی زنانی که دارای توانمندی ویژه ای هستند می تواند اطلاعات خود را در این بانک اطلاعاتی به آدرس eco_moi.ir ثبت کنند.
وی هدف از ایجاد این بانک اطلاعاتی را شناخت و معرفی زنان توانمند برای احراز پست های مدیریتی برشمرد و افزود: جمع آوری اطلاعات زنان فرهیخته در معرفی و شناخت بیشتر زنان نقش مهمی دارد.
وی یادآور شد: زنان ایلامی در بسیاری از حوزه ها بخوبی توانمندی های خود را متناسب با شرایط توسعه داده و در همه بخش ها جایگاه مناسبی دارند.
خلیلوند تاکید کرد: افزایش آگاهی زنان و توسعه توانمندی های آنان نقش مهمی در ارتقا سطح فرهنگی، اجتماعی و علمی جامعه دارد زیرا یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر کشور ارتقا شاخص های مربوط به زنان است.
وی از تمامی زنان فرهیخته، هنرمند و توانمند استان در همه بخش ها خواست: مشخصات خود را در این بانک اطلاعاتی ثبت کرده و از کد ملی به عنوان رمز ورود برای ویرایش اطلاعات استفاده کنند.
مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام اضافه کرد: این بانک اطلاعاتی با هدف معرفی هر چه بیشتر زنان توانمند استان تشکیل شده است که امیدواریم مورد استقبال و توجه زنان قرار گیرد.
گفتنی است، نیمی از جمعیت 580 هزار نفری استان ایلام را زنان تشکیل می دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید