خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سروآباد خبر داد: بیش از 15 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد در سال جاری پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، کوهسار قاضی زاده اظهار کردد: این میزان تسهیلات به 64 خانوار تحت پوشش این نهاد به منظور ایجاد اشتغال و خودکفا شدن، پرداخت شده است.
وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده از محل منابع داخلی امداد به تعداد 27 خانوار و به مبلغ چهار میلیارد و 450 میلیون ریال و از محل اعتبارات بانک های عامل به تعداد 31 خانوار به مبلغ پنج میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.
قاضی زاده تاکید کرد: همچنین براساس تفاهم نامه میان این نهاد با صندوق کارآفرینی امید تسهیلات خرید خودروی باری برای 6 خانوار تحت پوشش این نهاد به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال پرداخت شد.
وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده مشمول بیمه عمر است، یادآور شد: اعتبار تخصیصی بانکی در 6 بانک طرف قرارداد با کمیته امداد به مبلغ سه میلیارد و 548 میلیون ریال بوده است.
به گفته وی، تسهیلات پرداخت شده در بخش های کشاورزی، دامپروری، دامداری، مشاغل خانگی، خرید خودروهای باری، پرورش زنبور عسل و صنایع دستی است.
قاضی زاده از ارائه آموزش های مختلف به مددجویان کمیته امداد نیز خبر داد و گفت: تعداد 219 نفر از آموزش های فنی حرفه ای، کارآفرینی، مهارت آموزی بلند مدت و کوتاه مدت این نهاد بهره مند شده و گواهینامه های معتبر پایان دوره دریافت کردند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی )ره) سروآباد اضافه کرد: برای آموزش های ارائه شده به مددجویان کمیته امداد مبلغ 260 میلیون ریال هزینه شده است.
وی یکی از رسالت های مهم کمیته امداد حضرت امام (ره) را ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش و متقاضیان کسب و کار این نهاد دانست و افزود: اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش و سایر افراد جویای کار همچنان ادامه دارد.
قاضی زاده ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در راستای توانمند سازی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش این نهاد و خارج کردن آنها از چرخه حمایت کمیته امداد صورت می گیرد.
به گفته وی، از جمعیت 52 هزار نفری شهرستان سروآباد بیش از 10 هزار نفر در قالب چهار هزار خانوار از مزایا و خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید