1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اهمیت و لزوم مهارت آموزی در زندگی، گفت: وجود تحصیلات عالی به تنهایی برای دستیابی به فرصت شغلی کافی نیست.

به گزارش ایرنا، فاطمه نیکجو، در همایش اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در میبد، افزود: کارآفرینی موضوع مهمی است، نباید به عنوان شعار تلقی شود، بلکه بیشتر باید به عنوان سبک ، سیاق و روش در زندگی ورود پیدا کند و کارآفرین با آن روش ها و سبک ها بتواند راهی برای رفع بحران ها در هر مرحله ای از زندگی خود پیدا کند .
وی بیان کرد : متاسفانه در حال حاضر ما با جوانان تحصیل کرده بدون مهارت در زمینه های زندگی ، ارتباطی ، اجتماعی ، و... مواجه هستیم و این امر به عنوان یک مشکل آموزشی مطرح است .
این مسئول یادآور شد : نباید بگذاریم تحصیلات عالی فرزندانمان تمام شود و سپس وارد بازار کار شوند ، باید به آنها یاد داد، در حالی که تحصیل می کنند با خود اندیشه کنند ، عنوانی که بعد از پایان تحصیلات به دست خواهند آورد را در زمان تحصیل دارند و بنگرند با آن چه کاری می توانند انجام دهند.
وی ادامه داد : لازم است به یادگیری اهمیت بدهیم و باور داشته باشیم که تحصیلات عالی به تنهایی باعث نمی شود کاری را پیدا کرد و مشغول شد.
رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون استان یزد عنوان کرد : اداره کل تعاون در زیرگروه خود قانون کارآفرینی دارد که به عنوان اتاق فکر در استان فعالیت هایی را رایگان و به عنوان 11 مرکز مشاوره به کسانی که می خواهند فعالیتی را راه اندازی کنند ، مشاوره می دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر