خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد: 480 میلیارد تومان برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، «نادر صفرزاده» در آئین آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های بانوان عشایر و روستایی آذربایجان‌غربی گفت: اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه و اجرایی شود و در این راستا باید در تولید ثروت و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی بیش از پیش همت گذاریم.
وی در ادامه از اختصاص 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایر خبر داد و افزود: از این میزان 480 میلیارد تومان سهم آذربایجان‌غربی است و باید همه کمک کنند تا منابع پیش‌بینی شده در تقویت و تکمیل طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و افزایش تولید در روستاها به کار گرفته شود.
صفرزاده هم‌چنین بر اهمیت افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و صنایع کشاورزی تأکید و اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات پیش‌بینی شده شاهد کاهش نرخ بیکاری، توانمند کردن مردم و کاهش هزینه‌های تولید در استان خواهیم بود.
در این نمایشگاه هم‌چنین از کتاب خانم «عبدالله‌زاده» تولیدکننده و کارآفرین برتر ملی استان با موضوع شیمی گیاهان دارویی رونمایی شد.
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان عشایر و روستایی آذربایجان‌غربی تا سوم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در پارک جنگلی ارومیه برای بازدید و خرید عموم دایر است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید