خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از نام نویسی بیش از 10 هزار و 500 نفر واجد شرایط در استان کرمان در سامانه ملی کارورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: دانش‌آموختگان دانشگاهی که از زمان دریافت مدرک تحصیلی آنها 5 سال بیشتر نگذشته باشد می توانند در سامانه کارورزی نام نویسی کنند.
وی با اشاره به اینکه این طرح خاص دانش‌آموختگان دانشگاهی بیکار است گفت: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان ، فراهم کردن زمینه انتقال دانش از دانش‌آموخته به بنگاه اقتصادی، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش‌آموختگان و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای آنان از مهم ترین اهداف این طرح است.
وی افزود : داشتن حداکثر 27 سال سن برای مقطع تحصیلی کاردانی، 30 سال برای مقطع تحصیلی کارشناسی و 33 سال برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری از جمله شرایط متقاضیان کارورزی است و در مورد دانش‌آموختگان بیکاری که دوره خدمت نظام وظیفه را گذرانده‌اند طول دوره خدمت نظام وظیفه به حدا کثر سن این بند اضافه می‌شود.
اسماعیلی گفت: نداشتن سابقه شرکت در دوره کارورزی و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه عمومی، دیگر شرایط لازم برای ثبت نام کارجویان در این سامانه است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید