خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون دانشگاه علمی کاربردی مازندران با اشاره به اعطای ۱۲۵ حکم فرشته بازار به بازاریان بهشهر برای اولین بار گفت: تلاش است تا از تجربیات آنان برای ارتباط بیشتر با دانشگاه بهره بریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل قربانی شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از فرشتگان کارآفرینی بازار به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی بهشهر افزود: دانشگاه علمی کاربدی دانشگاه مدرنی است که استفاده مناسب از این بستر انجام نشده و باید تلاش بیشتری در این بخش انجام شود.
وی افزود: اکنون به دلیل متناسب نبودن آموزش های ارائه شده در دانشگاهها به دانشجویان متناسب با بازار کار، حال آموزش عالی ما بد است و باید چاره ای اندیشیده شود و ایجاد ارتباط بازار و دانشگاه یکی از این راهها برای توسعه کسب و کار است.
معاون دانشگاه علمی کاربردی استان مازندران با بیان اینکه باید دانشجویی تربیت شود که شجاعت ورود به بازار کار را داشته باشد، اظهار کرد: در این بخش باید از توان بازاریان و ریش سپیدان این بخش برای انتال تجریبات استفاده شود.
قربانی گفت: بازاریان شتاب دهنده نسل جدید برای ایجاد کسب و کار هستند و باید با دیدن این مساله برای رونق اشتغال در جامنعه چاره اندیشی شود و برای این امر دانشگاه علمی کاربردی در اولین اقدام با دعوت از بازاریان، تلاش دارد تا این رابطه بین بازار و دانشگاه از بهشهر استارت خورده و فراگیر شود تا شاهد افزایش شجاعت دانشجویان برای ورود به بازار و کاهش بیکاری در جامعه باشیم.
رئیس هیات مؤسس دانشگاه علمی کاربردی بهشهر هم در سخنانی اظهار کرد: رابطه صنعت با دانشگاه از جمله برنامه های درازمدتی است که در دست انجام است اما در کنار این اقدام مهم، توجه به رابطه بازار و دانشگاه مورد غفلت واقع شده است.
احمدرضا قلی پور گفت: در برخی ذاز موارد و در دوره ای از زمان، بازار توجه شایانی نشده است در حالیکه بازار، فعالیت گسترده ای است که شامل فعالیت های مختلف در حوزه خدمات، صنعت، کشاورزی و.. است.
وی افزود: بازاریان پرچم داران در شرایط تورم و رکود هستندو باید با استفاده از ایجاد ارتباط بازار و دانشگاه،  تجریبات فراوانی که در اختیار دارند به جوانان دانشگاهی منتقل شود و در این بخش رهبری کنند.
قلی پور با اشاره به اجرای طرح فرشته کارآفرین بازار گفت: طرح فرشته کارآفرین بازار، برای اولین بار در شهرستان بهشهر برگزار شد و امیدواریم با اجرای این طرح در این شهرستان، الگوی دیگر شهرستان ها برای استفاده از توان بازار برای ایجاد اشتغال بیشتر در جامعه باشیم.
در این مراسم که برای اولین بار در استان مازندران به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی بهشهر برگزار شد، از ۱۲۵ فرشته کارآفرین بازار بهشهر قدردانی شد و حکم فرشته بازار به آنان اعطاء شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید