خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مهلت ارسال آثار به جشنواره "کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی" که به همت جهاد دانشگاهی قم برگزار می‌شود تا 30 آذر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، این جشنواره با محوریت "کارآفرینی"، "تولید کالای ایرانی"، "عرضه کالای ایرانی"، "الگوی مصرف" و "مصرف کالای بومی"، در بخش های "هنری" شامل "پوستر"، "کاریکاتور"، "نقاشی"، "عکس" و "کلیپ"، بخش "ادبی" شامل "شعار"، بخش "شبکه‌های اجتماعی" و "بخش ویژه" شامل "ایده برتر" با موضوع آزاد برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 30 آذرماه از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتی tabalandegi.ir و یا آی‌دی تلگرام @qomfarhangi و نیز مراجعه یا پست آثار به نشانی قم، خیابان صفاشهر، کوچه 1/1، پلاک 32، دفتر مرکزی جهاددانشگاهی قم، معاونت فرهنگی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بخش جنبی این جشنواره، نمایشگاه " کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی" است که با حضور و معرفی واحدهای تولیدی برتر استان و عرضه کنندگان کالای ایرانی دی ماه در محل نمایشگاه های دائمی قم برپا خواهد شد.
کارگاه‌های "تشخیص فرصت‌های کارآفرینی"، "کارآفرینی و روش‎های ایجاد کسب و کار"، "مهارت‎های خلاقیت مالی برای کارآفرینی" و نشست های "صنعت با مسئولین"، "صنعت با دانشگاه"، "بررسی موانع حقوقی حوزه صنعت و کارآفرینی"، بخشی از کارگاه ها و نشست های نمایشگاه " کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی" است.
جشنواره کالای ایرانی، گامی به سوی بالندگی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد استقلال سیاسی و اقتصادی، ایجاد کار و اشتغال، افزایش ابتکارات تولیدکنندگان، افزایش ثروت ملی، کاهش تورم و کنترل نقدینگی به همت جهاددانشگاهی واحد قم برگزار می ‏شود.
گفتنی است، پیش از این مهلت ارسال اثر به جشنواره پایان آبان اعلام شده بود، زمان دقیق برپایی نمایشگاه و اختتامیه جشنواره متعاقبا اعلام می‌شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید