خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اردوی جهادی اردوی جهادی آموزشی- فرهنگی با محوریت کار آفرینی و اشتغال با هدف راه‌اندازی کسب‌و‌کار بومی به همت بنیاد نخبگان استان زنجان برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان زنجان با هدف زمینه‌سازی برای اثرگذاری اجتماع نخبگانی و ارتقاء حس مسؤولیت‌پذیری آنان نسبت به جامعه بومی، «اردوی جهادی آموزشی- فرهنگی با محوریت اشتغال و کار آفرینی» را در منطقه قره پشتلو (بخش ارمغانخانه، روستای سهرین و ماری) برگزار کرد.
در این اردو سرآمدان، مستعدان‌‌برتر و مخترعان دارای شرکت دانش‌بنیان محققان در برنامه‌های جداگانه‌ای به ترویج طرح انتقال ژن چند قلوزایی گوسفندان، مدیریت زنجیره تولید محصول سالم از مزرعه تا سفره، سمپاشی مؤثر با ماشین‌آلات مناسب، تولید محصول ارگانیک، پرورش طیور محلی، پرورش زنبور عسل، نحوۀ راه‌اندازی کسب‌و‌کار بومی و دریافت تسهیلات، معرفی و تشریح گونه‌های صنعتی و همچنین شرایط کاشت، داشت و برداشت این گیاهان، در قالب کارگاه آموزشی پرداخته و توصیه‌های علمی و عملی برای بهبود بهره‌وری ارائه کردند.
نشست با بخشدار و سایر مسئولان منطقه قره‌پشتلو، ارائه مطالب درخصوص مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و پیشگیری از مسائل کیفری در اطفال، بخش دیگری از این برنامه بود.
همچنین در این اردو نشستی نیز با اهالی روستا با هدف آشنایی با مشکلات جاری برگزار شد.
لازم به ذکر است، در این اردو بخشداری منطقه قر‌ه‌پشتلو، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری‌های بخش ارمغانخانه، روستای ماری و سهرین نیز همکاری داشتند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید