خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: آموزش کارآفرینی در این استان باید به سمت فناوری های نوین به منظور افزایش ایجاد اشتغال پایدار هدایت شود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر افزود: تقویت این امر گامی به سوی تولید ملی است زیرا خلاقیت، نوآوری را دربین جوانان و نوجوانان زنده می کند.
وی اظهارداشت: باید تغییر نگرش و دیدگاه مردم نسبت به کار و مهارت آموزی، نهادینه کردن فرهنگ کار و کارآفرینی و اشاعه آن دربین خانواده ها ازجمله دغدغه های آموزش های فنی وحرفه ای استان باشد.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری درمنابع انسانی بیش از هزینه در منابع طبیعی، به رشداقتصادی کمک می کند زیرا نقش بنیادین نیروی انسانی درتوسعه کشورها امری بدیهی است.
رییس اتاق بازرگانی استان سمنان اجرای برنامه بازدید همگانی ازمراکزآموزش فنی وحرفه ای را درتوسعه فرهنگ مهارت آموزی درجامعه و آشنایی قشرهای مختلف جامعه با این آموزشگاه ها را بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: این طرح درزمینه آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب بانیازهای بازارکار باید در استان اجرا شود.
جمعه ای با اشاره به این که حل مشکل بیکاری در گرو تربیت افراد ماهر است گفت: با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه ها در ترویج علوم، این مجموعه در توسعه مهارت آموزی و ارتقای مهارت دانشجویان می توانند تاثیر گذار باشند.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان 18 مرکز فنی حرفه ای با 93 کارگاه آموزشی دولتی ثابت و 110 نیروی رسمی، 106 نیروی پیمانی، 51 نیروی قراردادی و 27 نیروی حق التدریس فعالیت دارند.
29 مرکز فنی و حرفه و بیش از 230 کارگاه و 103 آموزشگاه آزاد در این استان وجود دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید