خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با بیان اینکه اجرای استارتاپ ها نقش موثری در رونق یافتن اقتصاد دانش بنیان دارد، گفت: رویدادهای «استارتاپ» در کشور به شکل مطلوبی برگزارشده‌اند اما هنوز خروجی آن‌چنانی نداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا میردریکوند عصر دیروز در افتتاحیه استارتاپ ویکند گردشگری و کشاورزی با اشاره به اینکه از خرداد ماه برای اجرای این استارتاپ برنامه ریزی کردیم، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو به کار گیری اقتصاد دانش بنیان است.
وی با بیان اینکه اجرای استارتاپ ها نقش موثری در رونق یافتن اقتصاد دانش بنیان دارد، تصریح کرد: در ایران رویدادهای استارتاپی به شکل مطلوبی برگزار شده اند اما هنوز خروجی آنچنانی نداشته اند، عملیاتی کردن ایده ها به صورت ویژه باید در دستور کار ایده پردازان و سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه گردشگری و کشاورزی دو استعداد ویژه در استان لرستان است و به همین دلیل این استارتاپ را با رویکرد کشاورزی و گردشگری برگزار می کنیم، افزود: مرکز رشدی با همین نام در دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد ایجاد شده است.
میردریکوند ادامه داد: در این مرکز رشد هم پتانسیل های استان شناسایی می شود و هم ایده های نوین دانشجویان را شناسایی و حمایت می کنیم تا تبدیل به هسته ها و واحدهای فناور شوند.رویدادهای «استارتاپ» در کشور خروجی مطلوبی نداشته‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید