خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از جذب70 درصدی دانشجویان کشور به بازار کار خبر داد و گفت: این دانشگاه به دنبال راه اندازی رشته های جدید با توجه به شرایط مناطق و استان های مختلف است.

به گزارش ایرنا، ناصر شمس شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نخستین مسابقه سازه های کنسروی کشور در یزد افزود: مدرک گرایی کمکی به رفع مشکل اشتغال در کشورنمی کند بنا براین تقویت و توسعه رشته ها در مقطع کاردانی (تکنیسین) با هدف کمک به کاهش مشکل اشتغال در کشور در دانشگاه فنی و حرفه ای پیگیری می شود.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای دنبال فعالیت های نمایشی نیست و بر این اساس از ایده های دانشجویان استقبال و به تجاری سازی آنها کمک می کند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه این دانشگاه در کشور مظلوم واقع شده است، گفت: یکی از اهداف برگزاری مسابقه سازه های کنسروی شناساندن جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در زمینه کارآفرینی به مسئولان است.
شمس با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین دوره مسابقه های سازه های کنسروی کشور در یزد خاطر نشان کرد: قرار است این رقابتها از این پس به صورت استانی و چندین دوره ای در سال برگزار شود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد نیز با بیان اینکه رقابت های سازه های کنسروی با هدف معرفی توانمندی های دانش طراحی ایران برگزار شده، گفت: این مسابقه ها پیشتر در 170 شهر و دانشگاه در سراسر جهان برگزار شده است.
سیدحیدر میرفخرالدینی افزود: در این رقابت ها ابرسازه ای با 302 هزار و 498 قوطی کنسرو توسط دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای بنا شد تا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.
وی خاطر نشان کرد: در طراحی این سازه از معماری اصیل ایرانی و چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش بهره گرفته شده است.
وی اضافه کرد: رکورد سازه های کنسروی اکنون با افزون بر 240 هزار قوطی در اختیار طراحان کشور تایلند است.
نخستین مسابقه سازه های کنسروی (Canstruction) ایران به مدت 2 روز و با حضور 288نفر از 48 تیم مراکز آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد برگزار شد و شرکت کنندگان با استفاده از قوطی های کنسرو مواد غذایی، سازه های مختلفی طراحی و بنا کردند.
در پایان این مسابقه ها بخشی از کنسروهای استفاده شده به مناطق زلزله زده غرب کشور و موسسه های خیریه ارسال شد و از این طریق رقابت ها جنبه معنوی نیز داشت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید