خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد «ایران چالش؛ استارتاپ‌ها و اتاق بازرگانی ایران و سوئیس» امروز به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران – سوئیس در محل اتاق ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق ارومیه رویداد ایران چالش بنا دارد فضایی ایجاد کند تا اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران- سوئیس و افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ و کسب‌وکارهای نوپا، قادر باشند از طریق این اتاق و رویدادهایی که در این حوزه برای معرفی استارتاپ‌ها به سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود، به این حوزه ورود پیدا کنند.
اتاق مشترک بازرگانی ایران- سوئیس در بازه‌های زمانی دو یا سه‌ماهه، رویدادهایی در حوزه‌ها و فیلدهای مشخصی برگزار می‌کند که هر یک از رویدادها پیرامون یک فیلد تخصصی برگزار خواهد شد.
رویداد «ایران چالش؛ استارتاپ‌ها و اتاق بازرگانی ایران و سوئیس» امروز (یکشنبه، 12 آذر 1396) از ساعت 14 تا 16 در محل طبقه هشتم اتاق ایران برگزار می‌شود.
پیش از این پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق ایران، از تصمیم اتاق‌های سراسر کشور برای حرکت به سمت حمایت از استارت‌آپ‌ها خبر داده بود. به گفته سلطانی رویداد Startup Chamber در اتاق‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد و تلاش خواهد کرد جوانان صاحب ایده را با اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور پیوند بزند تا درنهایت اتاق‌ها به پلی تبدیل شوند بین فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان که با مدل‌های سنتی کسب‌وکار فعالیت می‌کنند و استارت‌آپ‌ها که با خلاقیت‌ها و ایده‌های جدید کار می‌کنند؛ برآیند چنین همکاری تحول در فعالیت‌های سنتی اقتصاد کشور خواهد بود.
به گفته سلطانی، این پل که توسط اتاق‌های سراسر کشور ایجاد می‌شود، بین سرمایه و ایده است و به پوست‌اندازی اقتصاد ایران کمک می‌کند. تلاش این است که جوانان تحصیل‌کرده و خلاق به اتاق‌ها آمده و اتاق‌ها را حامی خود بدانند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید