خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : رفع بیکاری جوانان دانش آموخته این استان در گرو توجه به طرح های علمی دانش بنیان و ارایه تسهیلات کم بهره به این قشر جامعه برای کارآفرینی است.

به گزارش ایرنا، محمود قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : هیچ زمانی متوسط بیکاری در استان بالاتر از میانگین کشور نبوده و باید با توجه به علوم پایه و دانش بنیان برای افزایش اشتغال پایدار دراستان سمنان تلاش کرد.
وی اظهارداشت : باید برای ورود طرح های دانش بنیان به بخش های صنعتی و اقتصادی استان بیشتر تلاش شود و برای کاهش آمار بیکاری جوان دانش آموخته در سمنان مسوولان دستگاه اجرایی تدبیر کنند.
قنبری با بیان این که بخش خصوصی در برنامه های اقتصادی همواره بسیار جلوتر و موفق تر از بخش دولتی در استان است، گفت : آمارها بیانگر رشد بیکاری در میان بانوان و دانش آموختگان دانشگاهی در سمنان است و باید با کمک بخش خصوصی با کاهش آمار بیکاری حرکت کرد.
معاون استانداری سمنان تصریح کرد : از طریق صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شده که به کاهش آمار بیکاری در بین جوانان دانش آموخته استان تاثیرگذار است.
به گزارش ایرنا، استان سمنان 200 نخبه صاحب استعداد برتر شناسایی شده دارد که شامل مخترع، دانشجوی دارای رتبه برتر کنکور و برندگان جشنواره های فارابی، خوارزمی و شیخ بهایی می شود و سال گذشته 17 نخبه استان موفق به دریافت جایزه تحصیلی شدند.
استان سمنان حدود 50 دانشگاه دولتی و غیردولتی و موسسه آموزش عالی و حدود 120 هزار دانشجو دارد.
در این استان یکهزار و 80 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید