خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسابقات ایده بازار دریایی با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریای معاونت علمی، با محوریت سواحل مکران صبح امروز 18 آذرماه در قم برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسابقه ایده بازار دریایی با محوریت سواحل مکران صبح امروز درقم با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و با همکاری مشترک نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ازآنجاکه ایده پردازی و نوآوری، کلید تسریع در حوزه کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکارهای نوپا است. به همین منظور در راستای شناسایی و تسریع در ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات، مسابقات ایده پردازی در سراسر دنیا، با موضوعات مختلف شکل‌گرفته‌اند تا جریان تبدیل ایده به محصول و درنهایت ورود به بازار را تسهیل و تسریع کنند.
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با عنایت به رسالت خود درزمینهٔ بسط فرهنگ دریایی و توسعه فناوری در این حوزه از سال 95 این موضوع را مدنظر قرار داده است.
روند اجرایی مسابقات در جشنواره مسابقات ایده بازار دریایی، شامل ارائه دودقیقه‌ای ایده‌های پذیرفته‌شده (40 ایده ) است،  که شنبه 9 آذرماه سال جاری صورت گرفت، همچنین ایده‌ها امروز عصر به مدت 5 دقیقه ارائه نهایی خواهد شد و درنهایت 3 ایده برتر مسابقه ایده بازار توسط داوران مشخص می‌شود.
جذابيت و تنوع فراوان در حوزه دريا، می‌تواند براي همه گروه‌های سني از کودکان تا بزرگسازان، زمينه خوبي جهت شروع ایده پردازی و گسترش فرهنگ دریایی باشد، که متاسفانه در زمینه ارائه ایده‌ها در حوزه دریایی و تبدیل آن‌ها به محصول،فعالیت چندانی در کشور انجام‌نشده بود.
دریافت ایده‌ها از طریق آدرس پست الکترونیکی مسابقات انجام‌شده و 150 ایده دریافت شد، پس از ارزیابی اولیه ایده‌های دریافتی در دبیرخانه مسابقات، 122 ایده بر اساس فرمت مسابقه پذیرفته شدند و مورد ارزیابی قرار گرفتند درنهایت 40 ایده جهت شرکت در جشنواره و ارائه انتخاب و معرفی شدند.
اختتامیه مسابقات و تجلیل از نفرات برتر در روز یکشنبه مورخ 19/09/96 برگزار می‌شود و از نفرات برتر مسابقه ایده بازار تقدیر می‌شود.
ایده‌های برتر که قابلیت تجاری‌سازی داشته باشند، امکان حمایت و دریافت تسهیلات توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی را خواهند داشت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید