خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سهم استان در اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را 480 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ در مناطق روستایی و عشایری و در بخش‌هایی همچون کشاورزی، خدمات فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی، فعالیت‌های فرش دستباف، منابع طبیعی و صنایع و معادن کوچک هزینه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رضا میرانی، با اشاره به قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، اظهار کرد: منابع مالی این آیین‌نامه که اجرای آن توسط کارگروه اشتغال استان به ریاست استاندار و دبیری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، به صورت تلفیقی از محل صندوق توسعه ملی با نرخ سود صفر درصد و منابع داخلی موسسات عامل با نرخ سود شورای پول و اعتبار، تامین می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان، افزود: این نشست با حضور اعضای اصلی کارگروه تخصصی اشتغال، بانک‌ها و موسسات عامل اجرای این آیین‌نامه تشکیل و برای اجرای آن تصمیماتی اندیشیده شد.
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان سهم خوزستان را در اجرای این قانون 480 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این مبلغ در مناطق روستایی و عشایری و در بخش‌هایی همچون کشاورزی، خدمات فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی، فعالیت‌های فرش دستباف، منابع طبیعی و صنایع و معادن کوچک هزینه خواهد شد.
میرانی عنوان کرد: این اعتبار همچنین در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت قابل پرداخت است.
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص زمان اجرایی شدن این قانون خاطرنشان کرد: دستورالعمل اجرای این قانون در روزهای آینده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید