خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شهرستان جم با تاکید بر حمایت مناسب از فعالیت‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان گفت: همه باید تلاش کنند فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح‌الله نوروزی دوشنبه‌شب در نشست رفع موانع تولید و کارآفرینی بیان داشت: با نگاه استاندار بوشهر و تنفیذ اختیار به فرمانداران، جلسات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد پنجره واحد در حوزه تولید و اشتغال در شهرستان ها برگزار می شود.
وی تصریح کرد: بخشی از عدم توفیق در تولید و کارآفرینی به دلیل عدم هماهنگی دستگاه های متولی است و ایجاد پنجره واحد در این حوزه در راستای رفع این موانع و هماهنگی بین دستگاه‌ها است.
وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها موظفند نهایت همکاری را با کارآفرینان و سرمایه گذاران شهرستان انجام دهند و باید با اولویت موانع تولید و کارآفرینی رفع شود.
این مسئول با بیان اینکه با حرکت لاک‌پشتی و گیر و دارهای بروکراتیک اداری نمی‌توان به به چشم اندازهای اقتصاد مقاومتی و اشتغال مولد دست یافت گفت: در قالب پنجره واحد تلاش می کنیم موانع موجود رفع شود.
وی اظهار داشت: همه باید تلاش کنند فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شود و هر نوع کم کاری در این زمینه غیر قابل پذیرش است.
فرماندار جم بیان کرد: شهرستان جم ظرفیت‌های بزرگی در عرصه سرمایه گذاری دارد و همه دستگاه ها باید بستر را برای حضور سرمایه گذاران هموار کنند تا توسعه به معنای واقعی ایجاد شود.
نوروزی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای اعطای تسهیلات در قالب طرح اشتغال روستایی وجود دارد و به محض ابلاغ، به کارآفرینان شهرستان پرداخت خواهد شد.
وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاران گلخانه‌ها به دنبال تسهیلات ارزان هستند که امیدوارم این موضوع با طرح اشتغال روستایی و تسهیلات ارزان قیمت دولت در این طرح حل شود.
فرماندار جم با بیان اینکه بخشی از مشکل سرمایه گذاران و کارآفرینان در حوزه بازاریابی است گفت: لازم است دانش علمی بازار در این خصوص تقویت شود.
وی تصریح کرد: ۵۰ هکتار زمین برای ایجاد ناحیه صنعتی در جم مهیا شده که پیگیر راه اندازی آن هستیم.
رئیس شورای اداری جم بیان داشت: فعالان کار و سرمایه، ادارات را در تقابل خود نبینند و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا فضایی مناسب برای سرمایه گذاری فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: ادارات متولی برای صدور مجوزهای فعالیت کارآفرینان با اولویت، اقدام کنند تا دریافت مجوزها زمان بر و موجب ناامیدی نشود.
گفتنی است در این نشست که با حضور مدیران ادارات آبفا، آبفار، امور آب، برق، گاز، کار، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان برگزار شد مشکلات سرمایه گذاران مطرح و دستورات لازم برای رفع مشکلات از سوی فرماندار صادر شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید