خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همزمان با برپایی همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی، در سمینار روش‌های حمایتی از محصولات و صنایع دانش‌بنیان دریایی روش‌های حمایتی ستاد در خصوص موضوعات مختلف همچون پایان‌نامه‌ها، طرح‌های پژوهشی مرتبط با صنایع و مهندسی دریا بررسی می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای مناسب‌سازی زیرساخت‌ها برای توسعه فناوری‌های دریایی، همزمان با برپایی نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی سمیناری به‌منظور بررسی روش‌های حمایتی از دانشجویان و پژوهشگران دارای طرح‌های پژوهشی به‌صورت دادن وام و تسهیلات بررسی می‌شود.
همچنین در این سمینار یک‌روزه محور نقشه راه فناوری‌های دریایی و نحوه تهیه و تدوین آن و درنهایت تجاری‌سازی مکانیزم نقشه راه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، در حاشیه برگزاری این سمینار، کارگاه آموزشی صنایع دانش‌بنیان دریایی با رویکرد بررسی روش‌های حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و بحث و تبادل‌نظر در خصوص نحوه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، روش‌های حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌ها و هم‌چنین برنامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی در آینده برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید