خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان خبر داد: صندوق کارآفرینی در این استان طی سال جاری با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال، هزار و 432 شغل پایدار در سامانه رصد ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا، فرهاد حکیم نیا در جمع خبرنگاران افزود: کسب و کارهای خرد و کوچک امروز یک مدل موفق در دنیا است و موتور محرکه اقتصاد کشور موجب پویایی و رشد اشتغال می شود.
وی اظهار کرد: باید به اشتغال نگاه علمی، سنجیده و شبکه ای داشته باشیم لذا با پرداخت تسهیلات، به تنهایی اشتغال پایدار بوجود نمی آید.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: قبل و پس از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با همراهی صاحبان کسب و کار که نیاز به حمایت و همراهی برای تثبیت شغل ها را دارند می توان اشتغال پایدار بوجود آورد.
حکیم نیا عنوان کرد: صندوق کارآفرینی فعالیت های خوبی از جمله حمایت از اقامتگاه های بوم گردی در سراسر استان کرمان بویژه بخش شهداد دارد.
وی گفت: منطقه شهداد در حوزه گردشگری منطقه ای مهم است و با راه اندازی فرودگاه که از اقدامات استاندار کرمان در این منطقه است تبدیل به قطب گردشگری می شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با بیان اینکه خانه های بوم گردی نیز می تواند موجب جذب گردشگر و فروش صنایع دستی منطقه شهداد شود افزود: صندوق کارآفرینی امید 20 واحد خانه بوم گردی را در شهداد مورد حمایت قرار داد و از این طریق 50 شغل ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید با اعتبارات اندکی در روستای کمال آباد بردسیر در حوزه تولید و فروش نان خانگی ورود و اشتغالزایی کرده است.
حکیم نیا گفت: این صندوق در شهرستان بردسیر 20 واحد خانگی تولید نان، یک واحد آسیاب و واحدهای فروش در سوپرمارکت های این شهرستان را با اعتبار حداکثر 200 میلیون تومان مورد حمایت قرار داده و تاکید بر شغل پایدار با حداقل سرمایه است.
وی با اشاره به اهمیت بازاریابی و فروش محصولات افزود: صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد بازار دائمی در زمینه کسب و کارهای خرد و کوچک، دوره های آموزشی برگزار می کند و در همایشی یک روزه مدیران فروش را به شبکه معرفی می کنیم تا تجربیات خود را به دیگران منتقل کنند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان تصریح کرد: اقامتگاه بومگردی نمایشگاه فروش صنایع دستی هر منطقه است و یکی از مشکلات اساسی تولیدات خانگی، بازار فروش و مورد تاکید این صندوق است.
وی با اشاره به اهمیت بازاریابی، فروش و ایجاد بازار دایمی در اشتغال گفت: با توجه به ابتکار استاندار کرمان و زون بندی این استان می توان از ظرفیت 20 بنگاه اقتصادی برای اشتغالزایی بهره برد و با کسب و کار خرد و کوچک، ظرفیت اشتغال را تکمیل کرد.
حکیم نیا افزود: در لاله زار بردسیر در حوزه کارگاه خانگی گلابگیری با شعار هر روستا یک محصول ورود کرده و در کارگروه اشتغال باید بازار ثابت را دنبال کنیم و واحد سرمایه گذاری برای استانداردسازی و بسته بندی می تواند کسب و کارهای کوچک را پایدار کند.
اعتبارات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی در استان کرمان در دولت تدبیر و امید، 2 و نیم برابر دولت گذشته شده و پیش از این نیز هفت هزار و 500 فرصت شغلی پایدار در استان کرمان ایجاد کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر