خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کنفرانس کارآفرینی؛ استقامت ملی و توسعه پایدار امروز (روز شنبه ۲۵ آذر) در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امروزه توسعه کارآفرینی به عنوان راهبرد ملی برای دستیابی به موفقیت اقتصادی، رفاه اجتماعی، خلاقیت و نوآوری، فرصت شناسی و ارزش آفرینی همواره زبانزد همگان است.
همچنین زمینه لازم را برای ایجاد مزیت های رقابتی و استفاده بهینه از مزیت های نسبی فراهم می کند و به همراه رشد اقتصادی بالا و باثبات، در نهایت راه را به سوی توسعه اقتصادی می گشاید.
در چارچوب بیانات مقام معظم رهبری و ضرورت رویکرد مدیریت اجتماعی در سال اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) و تأکید رئیس جمهور، پس از برگزاری دو دوره کنفرانس کارآفرینی در سال های 93 و 94، سومین کنفرانس ملی کارآفرینی هم روز شنبه در مرکز همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
محورهای همایش به این شرح است:
- کارآفرینی و توسعه پایدار
- کارآفرینی، اقتصاد و سرمایه گذاری
- کارآفرینی و فناوری های نوین
- کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک
- کارآفرینی، دولت و قانون
- کارآفرینی، آموزش و توانمدسازی
- کارآفرینی، تجارب موفق
مخاطبان همایش شامل متخصصان و صاحبنظران حوزه صنعت و خدمات کشور؛ سازمان ها و نهادهای دولتی؛ مراکز و نهادهای علمی و پژوهشی و مدیران بنگاه های اقتصادی؛ تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات هستند.
این همایش را موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران با گروه ایده برگزار می کند و برنامه های اجرایی هم شامل ارزیابی متقاضیان دریافت لوح کارآفرینی؛ ارائه تجارب برگزیده همایش و چاپ تجارب برگزیدگان کارآفرینی؛ نشست های علمی و تخصصی و سخنرانی استادان در موضوع کارآفرینی و تجلیل از کارآفرینان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید