خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار مهریز از پرداخت 22 میلیارد ریال وام کارآفرینی در یک سال گذشته به متقاضیان و جوانان جویای کار شهرستان به همت صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید محمد رستگاری شامگاه شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان افزود: این مبلغ در اختیار افراد جویای کار در اجرای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت.
وی اشاره ای به تعداد دریافت کنندگان وام و نیز افراد جویای شغل در مراکز کاریابی شهرستان نکرد و با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و نقش آن در ایجاد اشتغال پایدار ادامه داد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قطعا بخش خصوصی در کنار مسوولان اجرایی در قالب برنامه مدون اقدام کند.
فرماندار مهریز تصریح کرد: تاکنون با همت و همراهی مسوولان و دستگاه های اجرایی کارهای خوبی در اجرای طرح یادشده انجام شد، ولی با توجه به اهمیت موضوع کافی نیست.
رستگاری افزود: هم اکنون حدود چهار هزار نفر در 150 واحد تولیدی و صنعتی فعال در شهرک های صنعتی زیرپوشش سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی فعالیت دارند و تا پابان سال 1396چند واحد دیگر تولیدی نیز بهره برداری خواهد شد.
فرماندار مهریز به موقعیت خاص شهرستان برای سرمایه گذاری در استان یزد اشاره کرد و گفت: این منطقه به خاطر قرار گرفتن در مجاورت جاده تهران - بندرعباس و نزدیکی به مرکز استان یزد و شرایط خوب اقلیمی می تواند زمینه حضور بخش خصوصی را برای اجرای طرح های مختلف و سرمایه گذاری بیشتر فراهم کند.
به گفته رستگاری، مسوولان محلی برای حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری آماده همکاری هستند، و زیر ساخت های لازم در شهرک های صنعتی شهرستان نیز فراهم است .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید