خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس خانه کارآفرینان مازندران گفت: سیاست‌های دولت در حوزه واردات، کشاورزان را بی انگیزه کرده است.

به گزارش ایسنا، عباس رویان با بیان این‌که مسئولان ایرانی اصولا نگاه واردات محور دارند، اظهار کرد: در واردات رانت‌هایی وجود دارد که موجب شده برخی از مسئولان نیز در آن دخیل باشند .
وی واردات کالای مشابه داخلی را طبق نظر رهبر معظم انقلاب حرام شرعی دانست و اظهار کرد: با این وجود همچنان شاهد واردات کالاهای مشابه داخلی هستیم .
رئیس خانه کارآفرینان مازندران به واردات برنج اشاره کرد و گفت: برنج کاران مازندرانی با تحمل مشکلات زیاد، محصول خود را برداشت می‌کنند، اما در زمان فروش شاهد واردات برنج هستند؛ لذا باید دید این معضل از کجا نشات می‌گیرد؟
رویان در ادامه افزود: اگر دولت به دنبال تنظیم بازار است نباید در این زمینه تولیدکننده را فدا کند .
وی کشاورزان را نسبت به تولید بی‌انگیزه دانست و اظهار کرد: سیاست‌های حمایت از کشاورزان آن‌قدر ضعیف بوده که موجب شده کشاورزان به سمت تغییر اراضی کشاورزی سوق داده شوند .
رئیس خانه کارآفرینان مازندران عدم موفقیت صادرات را مافیای پشت صحنه واردات دانست و اظهار کرد: این مافیا باعث شده تا رفت و آمدهای هیئت‌های اقتصادی نتیجه بخش نباشد .
رویان به سیاست‌های خانه کارآفرینان در بخش صادرات اشاره کرد و گفت: اعضای خانه کارآفرینان در زمینه صادرات فعالیت‌های خوبی داشتند، به گونه‌ای که تاکنون هیئت‌های اعزام شده به کشورهای روسیه، اوکراین، آذربایجان و دیگر کشورهای CIS  توانستند قراردادهای خوبی منعقد کنند .
وی نگاه خانه کارآفرینان را به دور از نگاه تشریفاتی دولت در سفرهای خارجی هیئت‌های تجاری دانست و اظهار کرد: هیئت تجاری باید به دنبال بازاریابی و معرفی درست کالا به مشتریان باشند با نشست و برخاست دیپلماتیک و جلسه‌های بی‌نتیجه جواب نخواهیم گرفت .
رئیس خانه کارآفرینان مازندران با بیان این‌که مشکل امروز تولیدکنندگان نقدینگی نیست، اظهار کرد: اگر بازار برای تولیدکننده تامین شود او با تحمل تمام مشکلات ادامه حیات خواهد داد، امروز نبود بازار مشکل اصلی تولیدکننده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید