خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اردوی جهادی تخصصی دوست علمی با چهار محور هدایت تحصیلی، كارآفريني، كارِ گروهي و خلاقيت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اولین مرحلة اردوی علمی‌-تخصصی-آموزشی «دوست علمی استان بوشهر» برای دانش‌آموزان منتخب استان در منطقه ویژة اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برگزار شد.
رضا آذین؛ رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرایی‌سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر کشف و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی دانش‏آموزان مستعد در عرصه‏های علم و فناوری، ارتقای سطح علمی و فرهنگی، اردوی جهادی دوست علمی برگزار شد.
وی افزود: این رویداد علمی- تخصصی با رویکرد برون‌مدرسه‌اي حول 4 محور: هدایت تحصیلی، كارآفريني، كارِ گروهي و خلاقيت برای 32 نفر از دانش آموزان پسر برگزیده پایه دهم استان بوشهر به مدت سه روز در عسلویه برگزار شد.
آذین ادامه داد: ارتقاء حس خودباوری، افزايش انگيزۀ دانش‌آموزان مستعد در جهت اعتلای موفقیت‌های علمی، فرهنگي و اجتماعي از اهداف مهم این رویداد بود.
وی اظهار داشت: دانش‌آموزان در طی این سه روز، مباحث مربوط به درس شیمی را با رویکرد مهندسی، کاربرد در صنعت و فناوری توسط اساتید و دوستان علمي مستعد برتر یادگرفتند و در ادامه به منظور آشنایی با صنعت نفت و گاز از پالایشگاه هشتم پارس جنوبی نیز بازدید کردند.
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر بیان داشت: کارگاه مشاوره هدایت تحصیلی و آشنایی با مباحث ایده‌پردازی، خلاقیت، کارآفرینی نیز از جمله مباحث مهمی بود که توسط استعدادهای‌برتر برگزار شد.
آذین تصریح کرد: دانش‌آموزان بعد از دوره از طريق وبگاه دوست علمی، جلسات حضوري ادواري، ايميل، ارسال كتب، جزوات و غيره در 9 ماه سال تحصیلی با دوستان علمی و اساتید خود ارتباط خواهند داشت.
وی در پایان با بیان اینکه دوره تکمیلی دوست علمی استان بوشهر برای دانش‌آموزان ممتاز دورۀ اول در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این برنامه با مساعدت و پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان و فرمانداری عسلویه به همت بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار شد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید