خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی محیط کسب وکار در استان بوشهر با ۱۴ پله صعود از جایگاه ۲۷ به رده ۱۳ کشوری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، امان‌الله شجاعی اظهار داشت: مجموعه عواملی که بر عملکرد و یا اداره واحدهای تولیدی ویا بنگاه‌های اقتصادی تاثیر گذارند ولی تا حدود زیادی خارج از تصمیم واراده مدیران این واحدها و بنگاه‌های اقتصادی است، «محیط کسب و کار» نامیده می‌شود.  
وی با تاکید بر نقش مهم بهبود فضای کسب و کار در روند توسعه و پیشرفت خاطرنشان کرد: کشورهای صنعتی و یا آن کشورهایی که امروزه به عنوان توسعه یافته از آنها نام برده می‌شود، ابتدا موفق شدند که محیط کسب و کار را بهبود ببخشند و این روال  هیچ‌گاه متوقف نکرده‌اند.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر، بهبود محیط کسب و کار را راهبردی بسیار قابل توجه برای توسعه  اقتصادی دانست و تصریح کرد: توفیق در این امر، به بهره‌وری بیشتر می‌انجامد و بهره وری بیشتر هم به ویژه در امر فرصت‌های کارآفرینی، منجر به خلق ثروت بیشتر ودرآمد بیشتر می‌شود.
شجاعی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار تصویب کرد افزود: دراین عرصه گزارش‌های ویژه‌ای در  استان بوشهر تهیه شده که نتایج آخرین گزارش حاکی است که استان بوشهر نسبت به گزارش‌های قبلی جهش قابل توجه‌ای در بهبود فضای کسب و کار داشته و به ردیف ۱۳ در جدول صعود کرده است.
وی با تاکید بر اصلاح مداوم و مستمر محیط کسب و کار و نیز بهبود آن با تدوین برنامه بلند مدت گفت: ضرورت دارد که همواره وضع موجود  را به درستی شناسایی و مسیر توسعه را با رفتارهای دانش بنیان و خردمندانه، شناسایی، هموار شود.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر بیان کرد: با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی محیط کسب وکار در استان بوشهر با ۱۴ پله صعود از جایگاه ۲۷ به رده ۱۳ کشوری رسید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید