خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، رویداد کسب‌وکار نوافتا در پنجمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) در پاییز و زمستان ۹۶ برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، جشنواره ملی افتا رویدادی ترویجی در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات است که برای پنجمین سال پیاپی در دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات، کشف و پرورش استعدادهای جدید در این حوزه، رشد و توسعه ایده‌های نوین در عرصه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات با مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود.
در این جشنواره ملی که شامل چند مرحله از جمله مسابقه CTF، ماراتن افتا، کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی و نمایشگاه ترویجی امنیت فضای تبادل اطلاعات است، رویداد استارت‌آپی با عنوان کسب‌وکار نوافتا نیز برگزار خواهد شد.
در این رویداد، شرکت‌کنندگان فرصت دارند نسبت به ثبت ایده‌های نوآورانه خود در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات(افتا) تا ۳۰ آذرماه اقدام ‌کنند، پس از آن ایده‌ها  از سوی کمیته داوری جشنواره بررسی و ایده‌های برگزیده با راهنمایی مربیان جشنواره از راه دور، تکمیل و شرکت‌کنندگان در دو مرحله از ایده‌های خود دفاع می‌کنند.
در مرحله اول ایده‌پردازان با بیان ایده و دفاع از طرح خود می‌توانند از نظرات کارشناسان فنی و تجاری و نمایندگان شرکت‌های پیشرو افتا استفاده کنند. در نهایت با در نظر گرفتن نظرات داوران و هدایت مربیان، تیم‌ها در مرحله نهایی جشنواره که در هفته اول اسفند ۹۶ خواهد بود، ارایه نهایی خود را عرضه می‌کنند.
نمونه اولیه طرح، طرح کسب‌وکار و تیم مورد نیاز برای پیاده‌سازی و تجاری‌سازی طرح از جمله مواردی است که در داوری نهایی مد نظر قرار خواهد گرفت. سه طرح برتر نیز ضمن دریافت جایزه ویژه از تسهیلات لازم به منظور راه‌اندازی یک کسب‌وکار نو در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات برخوردار خواهند شد.
همچنین تیم‌ها در مرحله نهایی جشنواره، یک غرفه در نمایشگاه ترویجی افتا خواهند داشت.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید