خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ایده پرداز برتر کشور گفت: از مسئولان می خواهم که ایده ها در دانشگاه ها جدی تر گرفته شود تا شاهد کارآفرینی دانشگاه ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا صادقی ماهونک، در مراسم آیین نکوداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب ایده برتر در کل کشور صورت گرفت و ۱۳ مورد آن در زمینه فنی و مهندسی بود.
وی ادامه داد: ایده نیروی محرکه علم است و همه افراد ایده پرداز هستند، امیدوارم که تبدیل به پدیده شده و در کشور مثمر ثمر باشند.
صادقی ماهونک تصریح کرد: ایده بنده که به عنوان ایده برتر در جشنواره ملی شتاب انتخاب شد استفاده از ضایعات گوجه فرنگی بود که برای کشور صرفه اقتصادی دارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اضافه کرد: ذهن های درخشان می توانند بر ناتوانی های جسمی غلبه کنند بنابراین نباید هیچگاه ناامید بود.
وی گفت: از مسئولان می خواهم ایده ها جدی تر گرفته شوند، در اکثر پایاننامه های دانشجویی ایده های خوبی وجود دارد که اگر مورد حمایت قرار گیرند شاهد کارآفرین بودن دانشگاه ها خواهیم بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید