خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه ‌گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 80 شرکت دانش بنیان در چند سال اخیر در این استان ایجاد شده که تا کنون 25 اختراع را به ثبت رسانده اند.

به گزارش ایرنا، ماندانا زنگنه اظهار داشت: ثبت این شرکت ها زمینه اشتغال افزون بر360 شغل مستقیم و 450 شغل غیر مستقیم را فراهم کرده است.
وی افزود: مراکز کارآفرینی، مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و فن بازار در چند سال اخیر در دانشگاه های سیستان و بلوچستان فعالیت های بسیار خوبی داشته اند.
وی بیان کرد: دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان حمایت مالی و کمک به سیر روند اداری طرح های با قابلیت تجاری شدن شرکت های دانش بنیان برای خروج این استان از تولیدات صنعتی سنتی را در اولویت خود قرار داده است.
زنگنه گفت: همچنین این دفتر از طرح ها و ایده های شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری سیستان و بلوچستان که قابلیت تجاری شدن دارند با امضای تفاهم نامه با بانک های عامل از نظر تامین منابع مالی و سیر مراحل اداری به کارآفرینان کمک خواهد کرد.
گفتنی است، سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید